Ekonomickým modelem, který v celku úspěšně funguje v jiných odvětvích, se stále častěji začínají inspirovat i automobilky. Řeč je o předplatném, které se uplatnilo například u služeb jako je přehrávání hudby, filmů nebo u počítačových her. Předplatné různých funkcí a služeb automobilů, jako jsou třeba vyhřívaná sedadla nebo systém aktivního udržování rychlosti či různé audiovizuální funkce, by mohlo výrobcům vozů přinést zajímavé zisky. Budoucnost je v předplatném Mnichovská automobilka přišla před dvěma lety s BMW operačním systémem 7, v rámci kterého si majitelé mohou on-line dokoupit rozšíření výbavy. Nešlo tak úplně o novinku na trhu, s možností dokoupit si aktivaci funkcí, koketuje několik výrobců vozů. A netýká se to jen luxusních značek. Třeba v poslední generaci Volkswagenu Golf si podobně lze přikoupit další barevné odstíny ambientního osvětlení nebo automatické přepínání dálkových světel. Přihlaste se k našemu newsletteru a mimo jiné získáte možnost účastit se soutěže a mít přehled o dalších nabídkách našich partnerů. Soutěž je pouze pro aktivní odběratele novinek. Vaše E-mailová adresa Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů Chci navíc zasílat akční nabídky od důvěryhodných partnerů Mám zájem Jednorázový příplatek za nadstandardní výbavu automobilu se tedy možná stane minulostí. Výroba v podstatě stejného modelu, bude jednodušší. Předplatné se navíc pro výrobce vozů stává dost … Pokračování textu Automobilky zavedou pravidelné platby za nejrůznější funkce a výbavu vozu. Když nezaplatíte, vypnou se
Pro vložení na váš web používající WordPress, zkopírujte a vložte tuto adresu URL
Pro vložení obsahu, zkopírujte a vložte tento kód na váš web