Řidič fingoval dopravní nehodu. Pojistný podvod se ukázal na videu a pachatel rychle ujel z místa činu

Svědkové, znalci, nic z toho nefunguje stoprocentně. Když dojde na nehodu, existuje jeden zásadní prostředek, který usvědčí pachatele bez pochybností.

i Zdroj fotografie: Depositphotos
                   

Mělo to být strašně jednoduché, podvod, který řidič vymyslel, neměl mít chybu. Nepočítal ale s tím, že „poškozený“ bude vybavený tak, že pokus o vymáhání odškodného smete jedním šmahem. Přitom se snadno mohlo stát, že podvedený by jen těžko dokazoval svou nevinu. Pozor na to, takto připraven na potencionální podvod, ale i standardní nehodu, by měl být každý řidič.

Očitý svědek nestačí, jak vyvrátit obvinění?

Video zachycuje situaci, kterou chápeme asi takto. Řidič Fiatu Punto chtěl zatáhnout do pojistné události, nebo spíše asi do nehody, kterou by vyřešili s protistranou mimo úřady peněžitou kompenzací na místě, nějakého nevinného řidiče. Jen velmi pomalu za autem vpředu. Troubil, pak po zastavení vystoupil z auta, snažil se dokázat poškození a nehodu. Netušil ale, že řidič auta vpředu má v autě zadní kameru.

Kameru snímající výhled dozadu nahrávala veškerou situaci, a tak je patrné, že k žádné nehodě, ke kolizi vyžadující finanční kompenzaci, nedošlo. A že řidič italského hatchbacku pláče na špatném hrobě. Jakmile se podvodník dozvěděl o kameře, vyklidil pole. Jak situace pokračovala dál nevíme, doufáme jen, že vše bylo předáno policejním orgánům a podvodník si svou lumpárnu odskákal.

Zdroj: STOP CHAM

Diskuze Vstoupit do diskuze
80 lidí právě čte
Autor článku

Filip Rakovan

Dráhu motoristického žurnalisty zahájil v době tištěných médiích v časopise Speed a prošel velkou řadou renomovaných tuzemských časopisů, například Carauto, český TopGear. Následně zakotvil v online světě a pozvedl na špičkovou úroveň ve své době prestižní magazín Autoweb. Řídil snad vše, co má čtyři kola, od litrového hatchbacku po F1. Pořádá kurzy pro řidiče a amatérské závody, vyjadřuje se k problematice v televizi. A hlavně dnes s radostí píše na AutoŽivě.

Zobrazit další články