Solidní ojetina, výkonná nafta a příznivá cena. Vybrali jsme vyhovující vozy

                   

Mnoho lidí stále nedá dopustit na naftové motory a hledají je i mezi ojetinami. A jak najít auto, který bude mít spolehlivý a dostatečně výkonný motor, a nebude cenově nedostupné? Čímž myslíme sumu maximálně 200 tisíc korun? Vybrali jsme ty nejlepší kandidáty, po kterých je vhodné poohlížet se v autobazarech a na auto inzercích.

Mercedes-Benz C320 CDI

Mnoho lidí má obecně zafixováno, že na Mercedes mít prostě nebudou. To ale nemusí být až tak pravda, jelikož v případě modelu Mercedes-Benz C320 CDI s označením W204 může klidně stačit i částka kolem 150 tisíc korun. To znamená, že auto už bude stát o naši pozornost. Je třeba uvést, že zatímco u předchozího modelu W203 byl pod kapotou pětiválec, v případě tohoto doporučeného už mluvíme o šestiválcovém motoru o objemu tří litrů. Ten má výklon 224 koní, a velmi působivý a vysoký točivý moment, který je 510 Nm. K dispozici je auto jak s manuálem, tak s automatem. S tím umí auto zrychlit pod 7 sekund.

iZDROJ FOTOGRAFIE: Pixabay.com

Peugeot 407 2,7 HDI

Z Německa se přesuneme k francouzským vozům, a to k modelu Peugeot 407, který má pod kapotou motor o objemu 2,7 litrů, který je schopen generovat výkon 204 koní. Točivý moment této motorizace je slušných 440 Nm. Velmi zajímavé je u Peugeotu i to, že ho lze jako ojetinu sehnat za skutečně velmi slušnou cenu, která může začínat na nižších desítkách tisíc korun, a stoupat něco málo přes stovku. Pokud jde o spotřebu, tak dle dostupných dat majitelů daného vozu se dá celkem pohodlně jezdit i za 8 litrů na sto.

iZDROJ FOTOGRAFIE: Pixabay.com

Citroën C5 3,0 HDI

Ve Francii ještě zůstaneme a podívejme se na druhou generaci populárního vozu Citroën C5 3,0 HDI. Nutno říci, že pod kapotou můžete mít klidně stejný motor, jako u výše zmíněného Peugeotu, ale stejně tak zde lze mít i naftový třílitr, který má přece jenom ještě o něco lepší parametry. Pokud jde o výkon, tak dokáže generovat slušných 240 koní. Točivý moment motorizace je 450 Nm. Auto, tedy konkrétně motor pod kapotou bude zárukou slušných jízdních vlastností, jak pokud jde o zrychlení, tak i celkovou dynamiku.

Diskuze Vstoupit do diskuze
110 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články