Vybrali jsme rodinné a zároveň výkonné vozy, s rozpočtem do 350 tisíc

                   

Rodinné vozy jsou stále populárnější. A to i u těch zájemců o nové auto, kteří ještě potomka neočekávají. Důvod je celkem jednoduchý. Tyto vozy nabídnou skvělou praktičnost, jak pokud jde o pohodlnou přepravu lidí, tak i zavazadel. A co v případě, kdy si zároveň chceme dopřát i zážitek z jízdy? Pokud máte v kapse kolem 350 tisíc korun a hledáte to pravé, naše tipy vás provedou zajímavými kandidáty v tomto segmentu.

Hledáme unikát

Je pravdou, že pokud bychom hledali klasický rodinný vůz, je kandidátů celá řada. A to stejné platí ve chvíli, kdy bychom hledali také výkonnostně laděnou ojetinu s dostatečným počtem koní pod kapotou. Co ale v případě, že chceme oba tyto požadavky spojit? Bude to sice složitější, ale zajímaví kandidáti v tomto segmentu existují. Toto jsou oni.

iZDROJ FOTOGRAFIE: iStock.com

Audi S4 B8

Audi S4 B8 je rozhodně zajímavým vozem, který si prožil svůj debut již v roce 2009 a vyráběl se až do roku 2016. To hlavní, co milovníky rychlé jízdy zaujme, bude rozhodně motorizace pod kapotou. Zde se totiž nachází motor V6 3,0 TFSI, který je schopen nabídnout skvělý výkon o hodnotě 333 koní. A to znamená třeba jistotu zrychlení do 5,5 sekundy. Když se nabažíte těmito parametry, potěší vás auto jak svou praktičností pokud jde o velikost zavazadlového prostoru, tak i svým komfortem v interiéru, který přímo svádí k tomu podnikat i delší nejenom rodinné výlety.

iZDROJ FOTOGRAFIE: iStock.com

BMW 335i E90

Jdeme na další tip v tomto segmentu. Tím je BMW 335i E90, které opět dokáže zaujmout na první pohled, a to svým designem. A nijak špatně na tom není ani z pohledu jízdních výkonů. Samozřejmostí je zde pohon všech čtyř kol, ale také motor. Který dokáže nabídnout výkon 306 koní. I tady to znamená jistotu, že když na to šlápnete, není problémem z nuly na stovku zrychlit pod 6 sekund. Nutno říci, že pod kapotou se mohou nacházet dva druhy motorizací. Do roku 2010 je to motor označený jako N54B30, který vynikal svou spolehlivostí a kvalitou. Od roku 2010 je používána motorizace s kódovým označením N55B30, která je sice stejných parametrů, ale obecně je považována za trochu horší co do své kvality.

iZDROJ FOTOGRAFIE: iStock.com

Opel Insignia OPC

Třetím kandidátem je zajímavý Opel Insignia OPC. Vůz můžeme označit za jeden z nejvýkonnějších, který kdy Opel, pokud jde o sériovou produkci, vyrobil. Zážitek z jízdy tedy lze očekávat i v tomto případě. Pokud se na motorizaci podíváme konkrétně, je použita jednotka 2.8 Turbo, která je oproti standardní verzi s výkonem 280 koní ještě vylepšena a ve verzi OPC dokáže nabídnout velmi slušných 335 koní. Díky tomu nabídne zrychlení z nuly na stovku pod 6 sekund, což je opět hodnota, která nezklame. Motor s označením A28NER je spíše jednodušší konstrukce, což má pochopitelně klady hlavně pokud jde o jeho spolehlivost. Celkově však Insignia OPC nezklame ani, pokud jde o svou praktičnost, hlavně tedy svůj zavazadlový prostor i komfort uvnitř. Nejenom na rodinné výlety taktéž ideální.

Diskuze Vstoupit do diskuze
122 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články