Zloděj vyzradil, jaké opatření funguje proti krádeži auta s bezdrátovým klíčkem. Každý ho má doma

Odemykání automobilu prostřednictvím bezdrátového klíče je dnes v podstatě standardem. A snadným způsobem pro zloděje, jak vůz odcizit, pokud majitel nezná jednoduchý ochranný trik.

i Zdroj fotografie: Martin Sedláček
                   

Každý, kdo jezdí autem, asi někdy slyšel o „bezdrátové“ metodě zlodějů aut. Jde o poměrně jednoduchý a snadný způsob, jak krást auta, která se zamykají pomocí bezdrátových klíčů. Při tomto typu krádeže zloději využívají speciální zařízená, které umožňuje navázat kontakt s bezdrátovou komunikací mezi klíčem a vozem. Existuje snadné řešení, jak se takovému ohrožení bránit!

Kuchyňská pomůcka překazí zlodějský plán

Jednoduchým prostředkem, jak ochránit svůj automobil před krádeží, je využití alobalu, tedy hliníkové potravinářské folie. Řidiči, kteří chtějí udělat preventivní opatření proti okradení, balí klíče od svých aut právě do alobalu, díky čemuž je signál emitovaný zařízením efektivně potlačen. Díky tomu má zloděj mnohem menší šanci zachytit signál a automobil odcizit. Jde o velmi jednoduchou, ale mimořádně účinnou možnost zabezpečení vozidla.

iZdroj fotografie: Martin Sedláček

Na první pohled se může zdát, že jde o klukovinu, absurdní hoax, který řidiče jen zesměšní, pokud klíček ve folii ukáže na veřejnosti. Není tomu tak. Podle samotných zlodějů jde však o otestovaný a účinný patent. Dostali jsme se k výpovědi člověka, který má kontakty na zloděje aut, a ten potvrdil, že klíček obalený alobalem jako ochrana proti načtení signálu funguje. Stoprocentní záruku postup asi neposkytne, ale pokud zloděj nečeká, že jste takto připraveni, tak bude mít podle všeho velký problém komunikaci mezi klíčem a vaším autem zachytit.

Věříte, že trik s alobalem funguje?

Zdroj: MyMechanic
Diskuze Vstoupit do diskuze
75 lidí právě čte
Autor článku

Martin Sedláček

Vyučil se automechanikem a tuto práci také dlouhé roky provozoval. Pak se na čas přesunul do oblasti profesionální dopravy, řidičák má v podstatě na vše, co se dá u nás legálně řídit. Po několika letech za volantem nákladního auta se vrátil zpět k původní profesi, kterou už dělá spíše z pozice vedoucího dílny. Má tak čas na redakční a publikační činnost i osvětu v oblasti automobilové techniky.

Zobrazit další články