Spolupráce trvala více než 10 let, ale tento rok skončila. Audi již nebude oficiálním vozem fotbalového velkoklubu FC Barcelona. Otěže přebírá značka ze stejného koncernu, kterou je Cupra.

Jedná se o poměrně zajímavou změnu, která však není zase až tak rapidní když vezmeme v potaz, že Cupra a Audi patří do stejného koncernu. A i když Cupra budí dojem celkem mladé značky, také je třeba uvést vše na pravou míru. Je sice pravdou, že jménu Cupra nemá tak velkou tradici jako Audi, ale nutno dodat, že právě toto označení bylo používáno pro nejostřejší modely Seat. Poté se Španělé rozhodli že vytvoří samostatnou značku, která se bude moci lépe profilovat.

Podrobnosti spolupráce zatím nejsou známy

Podrobnosti spolupráce zatím odtajněny nebyly, ale dá se očekávat, že se je dozvíme. Pravděpodobně v rámci oficiálního představení, které je v daných případech nutností. Jde o akci kde nesmí chybět jednotlivé vozy, hráči ani novináři, kteří zprávu o nové spolupráci vypustí do světa.

Hráči nebudou mít z čeho vybírat

Důvod, proč bylo vyloučeno Audi moc lidí nechápe. Automobilka nabídla poměrně široké portfolio vozidel a tak si hráči mohli snadno vybrat podle svých preferencí. Tato výsada bude minulostí. Cupra totiž aktuálně nabízí jenom dva modely. A to Leon a Ateca. Později by se měl objevit ještě třetí vůz v podobě silného crossoveru s názvem Formentor.

Pokud se budeme ve věci piplat hlouběji, dá se říci, je to pouze Cupra Formentor, který je vlastním modelem značky. Jak model Ateca, tak i model Leon nabízí i samotný Seat. Formentor se má podle všeho objevit již příští rok a má se jednat o hybridní crossover o výkonu kolem 250 koní. Dá se očekávat, že půjde o vůz, který budou hráči FC Barcelona chtít nejvíce. Zatím o něm mohou jenom snít a musí čekat.

Je důvodem výměny národní hrdost?

Jeden důvod pro výměnu vozů týmu FC Bracelona, který by dával smysl, rozhodně najít můžeme. Pokud pomineme koncernovou příslušnost, je třeba říci, že Audi je automobilkou Německou. Zato Cupra má svou domovinu stejně jako slavný velkoklub ve Španělsku. Důvodem tak může být primárně národní hrdost, ale i možná snaha udělat místnímu automobilovému průmyslu reklamu. A proč nebyl zvolen Seat? Buďme upřímní – jde spíše o běžnou automobilku, zatímco Cupra má punc jedinečnosti.