Automobilka Peugeot mění logo, lev dostane novou podobu

Francouzská společnost Peugeot se rozhodla trochu omladit, jedním z kroků přicházejících změn je výměna typického loga lva za nové

i Zdroj fotografie: Pixabay
                   

Doba jde vpřed a stejně tak musí jít i vývoj technologií a design, čehož si je dobře vědoma automobilka se lvem ve znaku. Pravděpodobně se vám při vyřčení jména Peugeot vybaví šelma ve skoku podobná na jeden z našich státních symbolů. Ten by měl být nyní nahrazen modernějším ztvárněním tohoto majestátného zvířete.

Budoucnost s minulostí dohromady

Společnost se rozhodla pro kompletní změnu značky, nejedná se tedy jen o logo, ale patrně zachytí jejich zákazníci drobné úpravy i v jiných oblastech. Symbol lva by se však měl vrátit zpět do minulosti, konkrétně do šedesátých let, kdy logo představovala pouze dvojrozměrná karikatura hlavy šelmy, tak bude nyní vypadat jako o něco moderněji.

iZdroj fotografie: Peugeot
Nové logo má být drsnější ztvárnění symbolu z 60. let.

Poprvé bylo možné podobné zpracování loga vidět u e-Legend v roce 2018, jen s drobnými změnami. První vůz, na němž omlazeného lva uvidíte bude pravděpodobně nový model Peugeot 308, který by mohl opustit linku v druhé polovině tohoto roku. Během letoška by měla automobilka projít kompletní přestavbou a do konce roku uvidíte logo již všude.

Staré logo (ne)bylo lepší

Ukázka nového ztvárnění legendární lví hlavy vyvolává ve společnosti dosti rozruchu. Jedna skupina říká, že logo, které představovalo Peugeot dodnes, bylo mnohem hezčí a lidé už si na něj příliš zvykli. Proti tomu je tu druhý tábor, z něhož se ozývají ohlasy tvrdící, že je potřeba jít vpřed, modernizovat a držet krok s dobou. Proto je nový návrh vítán.

iZdroj fotografie: Peugeot
Dvojrozměrný obrys hlavy šelmy se bude během tohoto roku objevovat na všech nových autech.

Ještě je tu pak ale jedna skupina, podle níž by bylo možné typického lva ve skoku zachovat a změnit jinou část designu. Nabízí jako řešení upravit styl písma, vytvořit novější a modernější světlomety, podsvítit nápis atd. Logo bylo pro francouzskou automobilku opravdu typické a každý hned věděl, o který vůz se jedná. Snad si na nové zpracování zákazníci také rychle zvyknou.

Diskuze Vstoupit do diskuze
80 lidí právě čte
Autor článku

Michal Šimunek

Zobrazit další články