Policie potrestala řidiče Golfu. Namontoval na něj kola z traktoru a vyjel si na pivko do vedlejší vesnice

Příběh o tom, jak to dopadne, když se partička zemědělců spojí s filmaři a místo Zetoru najdou starší „trojkový“ Golf. Zkrátka postaví „golfotraktor“. Tohle video si nenechte ujít!

i Zdroj fotografie: S vědomím Norbefilms
                   

K tomuhle vlastně ani nic seriózního napsat nejde. Nebudu vám cokoli zastírat, tohle je od samého začátku do samého konce natolik úlet, punk a funny příběh, že snahu o jakékoli vysvětlování čehokoli vzdávám. Není co vysvětlovat. Zkrátka pár kluků zkusilo, co to udělá, když k trojkovému Golfu přidělají kola z traktoru a vyjedou na silnici. A ano, samozřejmě to natáčeli, doba žádá video. A taky je zastavila policie. Tohle si opravdu, ale opravdu nenechte ujít.

Trojkový Golf vstoupí do dějin

Jediné, co bych snad mohl alespoň trochu seriózně dodat je to, že zrovna trojkový Golf je auto, které jednou ve Wolfsburgu myslím dají na betonový piedestal a vystaví před továrnou jako to jedno jediné, které si tohle místo uhájilo. Samozřejmě, může se rozproudit diskuse, jestli to nemá být spíše „dvojkový Golf, nebo dokonce otec všech Golfů, generace číslo jedna. A víte co? Já bych za tu trojku přesto hlasoval. A hned vám vysvětlím proč.

iZdroj fotografie: Volkswagen

Respektuji pochopitelně revoluční úlohu první generace i geniální Giugiarův design. Jak s oblibou praví můj kamarád, „o tom ani potom“. Stejně tak uznávám, že druhá generace byla zásadním posunem v nabídce motorů, prvního dmychadla G60, pohonu čtyř kol a dalších fines. Přesto tvrdím, že je to právě třetí generace, která z Golfu dokázala udělat ten opravdu univerzální, pro všechny sociální vrstvy přijatelný dopravní prostředek, a definovala „třídu Golf“.

Definice auta zcela pro všechny

Třídu Golf jako zcela nadstavovskou, univerzální kategorii, která stírá společenské rozdíly způsobem tak přirozeným, jak to jen Němci mají rádi. Student gymnázia v Golfu III a jeho profesor také? Žádný problém, samozřejmost. Jednou jako první auto a jednou jako praktická volba. Dokonalé. Hospodyně ve zcela holé CL verzi s motorem 1,1 a okny na kličku? Samozřejmě. A vedle ní úspěšný právník ve VR6 v plné výbavě na BBS kolech. Za 3x větší cenu. No a?

Tohle se VW zkrátka dokonale povedlo. Interiér tak kvalitní a tak chytře provedený, že konkurence zalapala po dechu. Palubní deska u zmíněného 1,1 CL elegantní, ale z tvrdých plastů, u GT nebo VR6 stejná, ale z měkčených a náhle zcela jinak působící. Základní sedačky opravdu základní, ale už v GT výborné RECARO. Zkrátka podle vaší peněženky a potřeb, ale vždy Golf. Vždy praktický, vždy sloužící vašim potřebám do roztrhání těla. Za férovou cenu. Škoda, že tenhle příběh už je historií.

Možná by stálo za to najít ho a koupit

Naši „umělci“ z videa se jím ale evidentně inspirovali, když se jeden starší exemplář rozhodli přestavět na „golfotraktor“. Co na tom, že jarní brázdu by s ním určitě nevyorali. Za to video to možná stálo. A jak hovoří zpráva k videu, stálo to i „řidičák“ hlavního aktéra za volantem. Video s litevskou policií z nějakého důvodu nemáme, vypadá to, že muži zákona opravdu neměli pochopení pro to, aby je u toho ještě někdo natáčel. A pochopitelně, tohle opravdu není inspirace pro vás. Co bych ale možná doporučil, zkuste nějakého zachovalého najít, a třeba ho koupit. Zažijete návrat do nejlepší doby VW. Která už se žel nevrátí. Das Auto? Richtig.

Co říkáte na tuhle bláznivou „přestavbu“?

Zdroj: Norbe Films
Diskuze Vstoupit do diskuze
59 lidí právě čte
Zobrazit další články
ArmádníZpravodaj.cz
ArmádníZpravodaj.cz
Ukrajinský Černý orel: Charkovský tank se výrazně podobá nedotaženému ruskému Objektu 640
Události247.cz
Události247.cz
Zelenskyj začíná diktovat EU: Tentokrát má nemalý požadavek
VědaŽivě.cz
VědaŽivě.cz
Jak by to vypadalo, kdybychom se dožívali v průměru 150 let? Možná blízká realita má několik „ale“
adbz.cz
adbz.cz
Travnatý dům je inspirován oblíbenou dětskou pohádkou. Prodává se za 52 milionů korun – majitel nejvíce vyzdvihuje „obytnou střechu“