K prodeji je unikátní letadlo bez křídel. Jezdit s ním lze na silnici

                   

Že letadla patří jenom do vzduchu? Ne vždy tomu tak musí být. Aby se letadlo vzneslo do oblak, tak musí mít silný motor s dostatečným výkonem, musí zvládnout vyvinout potřebnou rychlost, a také musí mít křídla, která svým sklonem pomohou k tomu, aby stroj stoupal. Co ale v případě, že letadlo křídla nemá a vše ostatní ano? Potom mluvíme o tomto jedinečném stroji, se kterým se můžete vydat i na silnice.

iZDROJ FOTOGRAFIE: Freepik.com

Auto, nebo letadlo? Od obojího trochu

Když se na první pohled podíváme na stroj označený jako Limo-Jet, budeme si myslet, že je to letadlo. Jak by také ne, když má typický tvar, trup a další prvky, které jsou charakteristické pro stroje, které létají v oblacích. Potom ale zjistíme, že k plnohodnotnému létání mu něco chybí, a to konkrétně křídla. A také má něco, co je známější z běžných vozidel. A to čtyři kola. V tu chvíli začneme ještě výrazněji přemýšlet nad tím, co to tedy je?

Unikátní výkon motoru

Ať budete na tento stroj s názvem Limo-Jet pohlížet více jako na auto, nebo více jako na letadlo, rozhodně vás zaujme výkon, který má. A to 400 koní, kterého dosahuje motorizace V8 vytvořená General Motors. A kde si takový výkon užijete, když ne v oblacích? Klidně i na silnici, jelikož tento dopravní prostředek je schválen pro provoz na veřejných silnicích.

iZDROJ FOTOGRAFIE: Freepik.com

Je na prodej. Ale za hodně

Nejenom výkon nebo netradiční vzhled. V tomto auto-letadle rozhodně nemusíte cestovat sami, jelikož pojme celkem 18 cestujících. A ti si užijí příjemný komfort, třeba i díky pohodlným koženým sedačkám. Dále nechybí třeba LED osvětlení, kvalitní audio systém, nebo velké televize. Běžné limuzíny jsou proti Limo-Jet naprostým nic. I když, cenově jsou na tom přece jenom podstatně lépe. Tato kombinace auta a letadla totiž není nijak levná a cena, o které se mluví v souvislosti s konanou aukcí, je 5 milionů. Nikoliv korun, ale amerických dolarů.

Diskuze Vstoupit do diskuze
90 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články