Kde všude se dá najít zaparkované sdílené auto? Tento řidič to vyřešil po svém

                   

Sdílená auta jsou velkým hitem všude ve světě. Hlavně tedy ve velkých městech. Jejich výhodou je to, že si je můžete na mnoha místech vyzvednout a na řadě jiných je zase nechat. A to téměř kdekoliv. Právě tuto výhodu si dost svérázně vyložil tento řidič, který auto skutečně nechal tam, kde se mu to hodilo nejvíce. A způsobil tím poprask.

Do terénu, který auto nemohlo zvládnout

V první řadě nutno říci, že auto nebylo jenom tak odstavené na netradičním místě. Bylo to v terénu, který rozhodně nebylo zvládnout. Jednalo se o sdílený model vozu BMW i3, který je určený primárně pro silnice. Už to, že se sem řidič vůbec dostal je obdivuhodné. Zpět ale auto jenom tak nepojede a bude nutné zavolat někoho, kdo ho pomůže vyprostit. Tím ale zajímavosti s takto odloženým autem nekončí.

i

Spěchal na vlak?

Na celé situaci je kuriózní fakt, že auto je ponechané nedaleko vlakového nádraží. A to na náspu hned vedle kolejí. Jako by to vypovídalo o jediném. Řidič využil služby carsharing k tomu, aby včas dojel na nádraží. A jelikož odjezd vlaku se blížil, šlápl na to a snažil se mu být co možná nejblíže. Tedy co možná nejblíže samotnému perónu. Najel co nejblíže kolejím, vystoupil z auta, skočil do vlaku a pokračoval tak, jak měl v plánu. A auto? Je to carsharing, tak dost možná doufal, že si ho někdo vyzvedne. I kdyby, nový zájemce o jízdu by byl asi hodně nemile překvapený.

i

Ničení sdílených aut není nic výjimečného

I když se může jednat o velmi dobrou a prospěšnou službu, má carsharing stále jeden velký problém. Jaký? Jde o ničení samotných vozů. Někteří to dělají až cíleně, dle hesla „není to moje“. I proto jsou některé vozy v dezolátním a již nepojízdném stavu. Tento, zaparkovaný u kolejiště však budí a stále bude budit mnoho otázek. Snad se posledního řidiče podaří najít a ten vysvětlí, co měl v plánu. Skutečně spěchal na vlak? Nebo snad chtěl koleje dokonce přejet? Kdo ví.

Diskuze Vstoupit do diskuze
118 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články