Bezmozek v BMW M3 se mstil a vybržďoval mladou řidičku. Spolujezdec ho natočil, a to se mu už vůbec nelíbilo

Řidiče, který se lepí na zadní nárazník auta jedoucího předtím nechce potkat nikdo. Speciálně když dotyčný sedí v M3 a nemíní se jen tak lehce vzdát.

i Zdroj fotografie: S vědomím Bandyta z kamerką
                   

Dnešní video není zrovna nic galantního, mírumilovného nebo jakkoli příjemného. Vidět za zády nalepeného „bavoráka“, co se od vás nehne na metr a nemáte šanci mu jakkoli ujet, protože tohle auto si ve zrychlení podá cokoli krom supersportů. A pokud je za jeho volantem arogantní bezmozek, poznáte záhy i vy, že nemá smysl ujíždět. Neujedete. Připadáte si jako ve hře kočky s myší, bohužel vy jste ta drobotina v šedém kožíšku. A kocour je modrý. Pojďme se na pana spravedlivého v BMW podívat trochu zblízka.

Proč mají řidiči BMW někdy tak zkaženou pověst

Kdyby v Mnichově věděli, jaký typ řidičů jim (speciálně v Čechách) buduje opravdu „dobré jméno“, tak by snad omezili i kvóty pro Českou republiku. Neb tady se vlastnictví a užívání silných BMW stalo pomalu synonymem k aroganci, bezohlednosti a hulvátství. Čímž se jedním dechem hluboce a upřímně omlouvám všem, co jezdí značkou s modrou vrtulí ve znaku a jezdí slušně a v mezích předpisů. Je jich rozhodně většina. Vidět jsou ale ponejvíce „ti druzí“, to už tak zkrátka v těchto případech bývá.

Jakoby si prostě někteří jedinci potřebovali vylepšit svoje komplexy a pořídí si takovouto silniční střelu na kompenzaci ať už čehokoli, nebudeme zbytečně zabíhat do detailů. A opět, existuje mnoho milovníků kvalitní techniky a „Freude am Fahren“, nebo zkrátka jen těch, co mají rádi dokonalé stroje a na poslední M3 (M5, X6,iX a další) mají peníze. A jezdí s nimi tak, že vás vůbec nenapadne je podezřívat z čehokoli špatného. To ale evidentně nebyl případ řidiče na polské A1, který se rozhodnul s M3 omezovat mladou řidičku.

Vybržďování na deset způsobů

Jestli mělo být důvodem zhrzené srdce, nebo cokoli jiného, je v tomto okamžiku asi v zásadě jedno. Plejáda omezování, najíždění na nárazník anebo naopak vybrždování pro změnu na přední nárazník, kterou náš pirát dálnic předvedl je natolik široká, že jí asi není třeba nijak rozvádět, podívejte se na ní ostatně ve videu sami. Nás popravdě zaujalo, s jakou vehemencí se nemíní auta s dámou za volantem pustit a jak intenzivně a systematicky jí dává najevo, že v podstatě nemá šanci.

Video přitom ukazuje jen výseč celého příběhu, piráta to přestalo bavit až po více než půlhodině pronásledování a omezování. Věříme, že tady se vlekla každá vteřina, o minutách nemluvě. Nakonec celá věc skončí u soudu, jen trochu slušný právník dá do kupy hned několik druhů újmy, od riskantního předjíždění přes omezování svobody. Soud má navíc v podobě videa z kabiny vozu solidní důkazní pozici. A výmluva řidiče BMW? „Že se mu nelíbilo, že jej někdo natáčí a chtěl smazat ten záznam“ Popravdě, být na jeho místě, vymyslím si něco originálnějšího.

Agrese je příšerná vždy, na dálnici ale desetkrát tolik

Takhle je to jen jeden z příkladů, jak se dá auto použít jako zbraň. Nestřílí, ale omezuje. Není hlučná (u M3 relativně není hlučná), ale strach nažene. Podle dostupných informací pirátovi hrozí pokuta v přepočtu 180 000 korun. To už není úplně zanedbatelná částka. A zákaz řízení, pravděpodobně minimálně na rok. V oněch dvou trestech je zahrnuto i to, že se to celé odehrává za plného dálničního provozu. Stačil jeden chybný manévr kohokoli, a mohlo být zaděláno na výrazně větší problémy. Agresivita na dálnici, ani kamkoli jinam nepatří. Ani když máte na M3.

Jak byste na místě ženy reagovali vy?

Diskuze Vstoupit do diskuze
66 lidí právě čte
Autor článku

Michal Sztolár

Absolvent strojírenské technologie se již od mládí let zajímal o vše, co má čtyři a více kol. Na střední škole uspěl v celostátním kole SOČ s vlastním designem automobilu v systému CAD, od té doby se problematice aut věnuje na denní bázi. S dlouholetou praxí u jednoho z prodejců automobilů mu rukama prošlo nespočet různých typů automobilů, včetně několika opravdových unikátů. Specializuje se na automotive jako výrobní obor, marketing automobilů stejně jako na aktuální přechod k elektromobilitě.

Zobrazit další články