Milionář prozradil skutečný důvod, proč si koupil tři unikátní Bugatti

Vlastnit Bugatti není zrovna levná záležitost – co teprve tři. Všechny jsou navíc unikátní a na celém světě jich existuje jen několik kusů.

i Zdroj fotografie: Bugatti
                   

Jejich majitel je bohatý realitní makléř ze Spojených států amerických, kde vlastní stovky nemovitostí a má několik poboček po celé zemi. V honbě za přepychem propadl i kráse luxusních automobilů, což bývá u majetných lidí celkem časté. Jenže Manny Khosbin má ve svém portfoliu několik vzácných Bugatti, jejichž výroba trvá i několik let. A nyní prozradil, čím jsou jeho modely natolik unikátní.

iZdroj fotografie: Bugatti
Bugatti Veyron Mansory Linea Vincero d’Oro

Majitel má na kontě stovky luxusních vozů

Manny není nikým neznámým, na svůj YouTube kanál točí celkem pravidelně a ukazuje všemožná luxusní auta, o jakých si mohou nechat běžní smrtelníci jenom zdát. Obvykle nechybí u sériových vozů, ani u těch nejluxusnějších, jejichž hodnota se často vyšplhá až ke stovkám milionů korun. Často si ho navíc zvou samotné automobilky nebo dealerství, aby výměnou za půjčení vozu natočil jeho představení.

Nechybí Bugatti Chiron, Veyron, ani „limitka“

Vozový park amerického boháče skýtá nespočet vozů, my se ovšem zaměříme na tři unikátní Bugatti, jakých je na světě jen několik. Manny se k jejich vlastnictví dlouho nevyjadřoval, ačkoliv se vědělo, že v jeho garáži stojí – a málokdo by poznal, o jaké „edice“ přesně jde. První z nich je Bugatti Veyron z roku 2008 upravená po vzoru Mansory, od čehož se odvíjí i její celý název Bugatti Veyron Mansory Linea Vincero d’Oro.

iZdroj fotografie: Pixabay

Výjimečná je celokarbonovou karoserií zdobenou zlatem, což už samo o sobě vypovídá o jedinečnosti celého vozu a úkazu luxusu. Nebyl však prvním majitelem, koupil ji teprve před pár lety, a to zprvu jako „hračku“, které se později zbaví. Její hodnota sice několikrát přesahuje cenu základního provedení, Manny si však Bugatti Veyron Mansory Linea Vincero d’Oro tak zamiloval, že si ji ponechal.

Druhým kouskem ve sbírce je Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse v provedení Rembrandt, jehož jsou na celém světě pouze tři kusy. A tento jediný se nachází na amerických kontinentech – zbylé dva zamířily do Asie. A nakonec ještě Bugatti Chiron ve verzi Hermes Edition, jejíž dodání trvá celé tři roky …dost dlouhá doba na nové auto. Manny Khosbin říká, že „vlastnit Bugatti je symbolem úspěchu. A já se cítím být úspěšný“.

Diskuze Vstoupit do diskuze
115 lidí právě čte
Autor článku

Michal Šimunek

Zobrazit další články