Němci vytvořili jedinečný obytňák, ve kterém zaparkujete sporťák

                   

Rok po veletrhu obytných vozů v Düsseldorfu, kde byla předvedena čtvrtá generace ultramoderní modelové řady Perfect (v čele s modelem Perfect 1000), založená na náklaďáku Mercedes Actros, šla německá společnost Variomobil ještě dále. Představila svou novou vlajkovou loď, která je ještě větší, dražší a luxusnější než všechno, co firma doposud nabízela. Nový obytný vůz se jmenuje Variomobil Perfect 1200.

iZDROJ FOTOGRAFIE: Pixabay.com

S vlastní garáží

Tento obytný vůz je ve skutečnosti mobilní dům, do kterého se snadno vejde čtyřčlenná rodina. V základní výbavě vyjde na necelých 900 tisíc euro, tedy zhruba 25 milionů korun. K domu ale dostanete také parkovací místo pro menší osobní auto – věřte nebo ne, karavan má vestavěnou garáž o velikosti XXL, do které se vejde například sportovní vůz velikosti Mercedes-AMG GT nebo Porsche 911. Výška garáže je 1,9 metru, a tak se nemusíte bát zaparkovat do ní ani vyšší modely.

iZDROJ FOTOGRAFIE: Pixabay.com

Pohodlí především

Tento úžasný a propracovaný obytný vůz má tři výsuvné části, které výrazně zvětší obytnou plochu, když je auto zaparkováno. Vnitřní uspořádání je variabilní, jak ostatně naznačuje i název výrobce. Variomobil nabízí několik desítek modulů, karavan tak může být uzpůsoben pro rodinu s jedním či dvěma dětmi, pro bezdětný pár, nebo dokonce jako mobilní kancelář. Jednotlivé moduly se pochopitelně liší cenou, za karavan s maximální výbavou zaplatíte v přepočtu zhruba 40 milionů korun.

iZDROJ FOTOGRAFIE: Pixabay.com

Ekologický a autonomní

Karavan je koncipován tak, aby byl pokud možno maximálně nezávislý na okolí. Všechny modely tak mají solární panely pro dobíjení elektřiny, které nabíjí nejprve hlavní a následně záložní generátor. U karavanu v této cenové relaci nepřekvapí úsporná klimatizace, centrální multimediální systém, vestavěnou Wi-Fi se 4G přijímačem a Apple TV. Zabudované spotřebiče, jako jsou pračka, myčka nádobí či sušička, jsou maximálně úsporné.

Diskuze Vstoupit do diskuze
136 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články