Nürburgring je jeden z nejpopulárnějších okruhů, na které může vyrazit i běžná veřejnost. Ta má dvě možnosti. Buď se projede svým vozem, nebo využije takzvané Ring Taxi. V tom případě si zájemce vybere konkrétní automobil, se kterým ho po trati proveze profesionální řidič. Daná kombinace je zárukou skvělých zážitků a adrenalinu. Aktuálně se mezi flotilu Ring Taxi zařadila jedna novinka, která však není mnoha fanouškům po chuti.

Novým Ring Taxi je Jaguar I-Pace

Co fanoušci této volbě vyčítají je celkem jasné. Jaguar I-Pace totiž není autem se spalovacím motorem, ale jedná se o elektromobil. I když má své kvality, není jim po chuti, že zde nedochází k typické vůni benzínu, nebo k typickému zvukovému projevu, který je spolu s jízdou také zajímavým zážitkem. Jaguar I-Pace je jakousi růží mezi trním, jelikož doplňuje flotilu vozů, kam se řadí například Porsche 911, BMW M5 nebo Mercedes-AMG GT R.

Jízdní vlastnosti, nebo ekologie?

Je otázkou, jaký je hlavní důvod toho, že se na Nürburgringu jako Ring Taxi objevil právě elektromobil. Výkonnostně auto rozhodně není špatné. Z nuly na stovku dokáže zrychlit pod 5 vteřin, což je určitě zajímavá hodnota. Nutno však říci, zda jedním z důvodů není také ekologie, které je v Německu tématem číslo jedna. Nutno však říci, že vzhledem k množství vozidel s klasickým spalovacím motorem, které se po okruhu pravidelně prohání budou pozitivní dopady elektrického Jaguaru spíše minimální.

Jízda za 149 euro

Ring Taxi je služba určená pro širokou veřejnost. Každý si tak může užít jízdu se zkušeným pilotem, který pojede na hraně možností svých i auta. To vše za cenu 149 eur. Je na každém, zda zvolí některou z klasik, které sena okruh hodí více než dobře, nebo přece jenom sáhne po novince kterou je Jaguar I-Pace. Nechme se překvapit, jak se jí bude dařit, pokud půjde o zájem veřejnosti.