Od vozů nečekáme jenom pohodlí, výkon a dobré jízdní vlastnosti. Chceme také odolnost a dlouhou životnost. Proto když auto rezne, je to problém. Tento stav lze minimalizovat nejenom tím, že budete o auto pečovat, ale i tím, že koupíte to pravé. Podívejte se na seznam vozů hodnocených odborníky z NJCAR, které mají s korozí největší problém.

Mazda 6

Modelová řada vyráběná v letech 2005–2008, která možná láká na svůj vzhled nebo jízdní vlastnosti, ale pokud je v něčem riziková, jeto především velká náchylnost ke korozi. A to i když se o auto staráte. Rez se objevovala hlavně v oblasti blatníků, a to dokonce už po prvních 4 letech provozu. Celkem velká vada na kráse u v podstatě ještě zánovního vozidla.

Nissan Almera

Vůz Nissan Almera vyráběný v letech 2005–2006 také není ideální volbou, jelikož výskyt koroze je v tomto případě skutečně extrémně rychlý. Majitelé nových modelů začaly hlásit problémy už po prvních 3 letech provozu. Je celkem jasné, jak budou vypadat ty nejstarší modely, pokud se majitel nepustil do radikálních oprav. Ty jsou v podstatě nezbytností.

Opel Astra




Zajímavé auto, které se však lehce vymyká tomu, že německé značky jsou víceméně spolehlivou volbou. Opel Astra vyráběný v letech 2005–2012 je kvůli zvýšenému riziku koroze výjimkou. Rezaví nejenom oblasti podvozku, ale i spodní části dveří. Je to škoda, jelikož jinak je Astra celkem povedeným autem, které bylo mezi lidmi i hodně populární.

Geely Emgrand X7

Auto, které budí určitý dojem luxusu. Na první pohled, u nového vozu tomu tak bude. Model vyráběný v letech 2011–2013 však má závažný problém v tom, že vlivem časté koroze podstatně ztrácí na své kráse. A tím i životnosti a ceně. Vůz zároveň potvrzuje obavy mnohých lidí v tom, že čínské značky na tom kvalitou nemusí být zase až tak dobře a hlavním lákadlem zůstává cena.