U nás, stejně jako třeba v Rakousku máme klasické nalepovací známky, na Slovensku jsou dálniční známky elektrické, a v jiných zemích systém známek nahrazuje mýto. Stačí najet k mýtné bráně, zaplatit poplatek, závora se otevře a vy můžete pokračovat dále. Je jasné, že se často najde celá řada lidí, kteří se chtějí placení vyhnout. A jedním z nich byl i řidič nákladního vozidla.

Snaha nalepit se na kamion

Jeho plán byl jasný. Nalepit se na kamion předním a snažit se zmást mýtnou bránu, která si bude myslet, že stále jede jenom jedno jediné, dlouhé auto. Tím závodu nespustí dolů a on projede zcela zdarma. Plán to byl celkem dobrý, ale my už teď víme, že se nepovedl. Řidič kamionu před ním klasicky zaplatil a vydal se na dálnici. Nákladní automobil se na něj sice chtěl nalepit, ale dost možná nevystihl ten pravý okamžik, jelikož vznikla poměrně velká mezera. A tu zaregistrovala mýtná brána.

Poškození větší, než výše poplatku

Kamion bez problémů projel a řidič nákladního auta pokračoval za ním. V tu chvíli však mýtná brána začala spouštět závoru. V tuto chvíli už bylo jasné, že problém je tady. Aby došlo k co nejmenšímu poškození závory a vozu, snažil se řidič náklaďáku tlačit spíše ke pravému okraji. A to se mu stalo osudným a karma zafungovala.




Nejenom že ohnul a tedy výrazně poškodil závoru mýtné brány. Svým manévrem se začal výrazně tlačit na žlutou bariéru, která má celkem ostré rohy. A najednou se to stalo. Nejprve jedno, potom druhé a následně i třetí kolo. Nebouchlo samo od sebe, ale proto, že je prorazil právě o roh dané bariéry. Výsledný účet za ušetření mýtného byl jasný. Poškozená brána, poškozené pneumatiky a také jistě velké vysvětlování svému zaměstnavateli a následně i policii. Chcete tohoto umělce vidět v akci? Podívejte se na video.