Těmto německým vozům se vyhněte. Trpí zvýšenou poruchovostí

                   

Německá auta byla vždy určitým synonymem velké kvality a spolehlivosti. Ne všechna jsou stejná, a tak v nabídce bazarů můžeme najít taková, kterých se chtějí majitelé rychle zbavit. Důvodem je jejich poruchovost. Jde tak o výjimky potvrzující pravidlo. Kterým se vyhnout, abyste si nezpůsobili více problémů? Podívejte se.

BMW X5

Možná si děláte zálusk na tuto zajímavě vypadající ikonu. I když designem a jízdním projevem auto nezklame, dejte si pozor na případné mouchy. Podle řady lidí není tento model úplně spolehlivý. Hlavně potom systém pohonu všech čtyř kol a elektronika jako taková. Je to škoda, jelikož jinak se jedná o celkem povedený model.

Mercedes-Benz GL

I toto auto v bazarech raději obejděte. Bude vás lákat na praktičnost a možnost jezdit v celkovém počtu 7 lidí. K tomu přidejme pohodlnost a dobrý výkon. Ne vše je ale růžové. Hlavně problémy s odpružením a také opotřebení brzd jsou rizika, které mohou u tohoto modelu hrozit.

Opel Vectra C

Třetí generace vozu Opel Vectra C láká hlavně na svou cenu. Pozor ale na dodatečné náklady, které může vlastnictví tohoto automobilu přinášet. A výčet problémů je celkem bohatý. Může se jednat o vodní pumpu, může jít o vyšší spotřebu oleje, stejně jako nelze opomíjet ani časté problémy s podvozkem.

Volkswagen Sharan

Další z vozidel, které vás bude lákat hlavně svou praktičností. Ta ale není vše. A tak pozor na celkovou nespolehlivost. Rizikem mohou být motory o objemu 1,8 litru. Dále už to jsou možná drobnosti, ale když se napočítají, oprava není levná. Máme na mysli elektrická okénka, centrální zamykání, nebo také klimatizaci.

Volkswagen Touareg

První generace byla velmi populárním autem. Postupem času se však začínaly objevovat první neduhy. A to především s automatickou převodovkou, stejně jako s vodní pumpou. Také nelze zapomínat ne celkově problémový 2,5 litrový přeplňovaný motor. I toto jsou důvody, proč ti znalí raději automobil ponechávají bez povšimnutí v bazarech.

Diskuze Vstoupit do diskuze
73 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články