Tyto dvoulitrové diesely jsou nejlepší volbou pod kapotou ojetin

                   

Vybíráte ojetinu a stále se nechcete vzdát nafty? Pokud hledáte dieselový motor, který bude dostatečně výkonný, kvalitní a také nabídne optimální spotřebu, podívejte se na naše tipy. Zmapovali jsme trh ojetiny a vybrali to, s čím rozhodně nešlápnete vedle.

2,0 HDI – PSA

I když o francouzských autech obecně koluje celá řada mýtů, ne vždy jsou symbolem nekvality. Pokud hledáte naftový dvoulitr, určitě sáhněte po tomto čtyřválci, který se na trhu objevil už v roce 1998. V roce 2003 se představila jeho modernizovaná verze, která mimo jiné nabízí také širokou škálu výkonů, které začínají na 136 koních a končí až na výkonu 180 koní.

2,0 JTD – Fiat

Poprvé byla tato motorizace představena v roce 2008 a od té doby byla součástí hned několika vozidel, a to nejenom značky Fiat, ale také značek Alfa Romeo, nebo Lancia. Motor splňuje normu Euro 5, má přímé vstřikování paliva a již také povinný filtr pevných částic. Rozhodně se nejedná o špatnou volbu, pokud hledáte dobrý dvoulitrový diesel.

2,0 dCi – Renault

Motorizace 2,0 dCi měla být nástupcem předchozího motoru 1,9 dCi, ke které se vázala řada problémů. Dvoulitr měl být tím motorem, kde jsou problémy vyřešeny a kde bude jistotou hlavně spolehlivost. Motor se na trhu poprvé objevil v roce 2005 a podle konkrétního modelu se lišil také jeho výkon. Ten byl od 130 až po 180 koní. S tímto motorem lze pořídit jako vozy Renault, tak i vozy Nissan.

2,0 CRDi – Kia / Hyundai

Ani korejská dvoulitrová nafta rozhodně není nijak špatná. Motor se na trhu poprvé objevil už v roce 2001 kdy byl k dispozici právě v modelech Hyundai i Kia. K dispozici jsou tři výkonnostní varianty, a to s nabídkou 113, dále 125 a nejvíce 140 koní.

2,0 TDI – Volkswagen

Známý a vyhledávaný naftový motor, který si získal popularitu jak pro svůj výkon, tak samozřejmě i pro svou spolehlivost i nízké provozní náklady. I když první motorizace trpěly několika problémy, s postupem času byly vylepšovány, a tak můžeme říci, že ty, které byly uvedeny na trh po roce 2012 rozhodně nejsou v ničem špatné. Motor má dobrou dynamiku a nezklame ani jeho spotřeba.

2,0 d – BMW

Poslední naftový dvoulitr, který si představíme jako dobrou volbu, je motor, který pochází od BMW. První čtyřválec tohoto typu byl pod kapotou již v roce 1998. K dispozici byly dvě výkonové verze. Klasický motor byl následně modernizován a nahrazen přímým vstřikováním paliva, díky čemuž se také zvýšil počet výkonnostních variant, kdy bylo možné získat motorizaci s výkonem od 115 až po 163 koní.

Diskuze Vstoupit do diskuze
82 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články
ArmádníZpravodaj.cz
ArmádníZpravodaj.cz
Nejmodernější obrněná vozidla Francie, VBMR Griffon, chrání i východní křídlo NATO. Specialitou je, že jsou ze 70 % z civilních dílů
Události247.cz
Události247.cz
K poražení Ruska bude zapotřebí daleko víc věcí, než si myslíme, tvrdí expert
VědaŽivě.cz
VědaŽivě.cz
Česká firma MISURA přichází s novými produkty
adbz.cz
adbz.cz
Čištění žaluzií zabere jen pár minut díky pomocníkovi z houbiček. Jeho výroba je snadná