Upravené Audi RS7 je opravdová bestie. Má pod kapotou téměř 1 000 koní

                   

Automobilka Audi patří k oblíbeným výrobcům luxusních vozů. Zejména v domovském Německu a dalších německy mluvících zemích jezdí ve vozech této značky většina předních manažerů, a dokonce i celá řada celebrit. Firma z bavorského Ingolstadtu, která nyní patří pod křídla koncernu Volkswagen, má bohatou historii, která se začala psát už v roce 1909. Mezi nejslavnější vozy z továrny Audi patří:

  • Audi Quattro vyráběné v letech 1980-1991
  • Audi R8, které je nabídce od roku 2006 a stále se prodává
  • Audi R18 Ultra & E-Tron z roku 2012
  • Audi RS2 vyráběné v letech 1994 a 1995
iZDROJ FOTOGRAFIE: Pixabay.com

Vytuněné Audi RS7

Stejně jako jiné populární značky, i vozy Audi si často vybírají tuningoví nadšenci k úpravám. V tomto konkrétním případě využilo německé studio HGP Turbo Retrofitting ve spolupráci s rakouským týmem BlackBox-Richter liftback Audi RS7, jehož tovární motor má výkon 560 koní. Upravenou verzi překřtili její tvůrci na Nebulus RS7, neboť designové polepy z dílny HGP Turbo Retrofitting, kterými je vůz vyzdoben, připomínají oblaka.

iZDROJ FOTOGRAFIE: Pixabay.com

Srovnatelný výkon s Bugatti Veyron

Úpravy ovšem nebyly jen estetické. Kromě polepů a snížení podvozku získal Nebulus nové vstřikování a výfuk. Upgradován byl také software vozu, který mimo jiné ovládá tlumiče a další prvky. A úprav se dočkal také motor, který má nyní úctyhodný výkon 962 koní a může se tak měřit například se sporťákem Bugatti Veyron. Takhle vylepšená Audi RS7 dokáže jet rychlostí až 363 km/h a z nuly na sto zrychlí za 2,1 vteřiny.

Interiérové úpravy ani prodejní cena zatím nebyly zveřejněny, už teď je však jisté, že případný kupec bude muset sáhnout hodně hluboko do kapsy. Jen nové Audi RS7 v základní výbavě vyjde na necelé tři miliony korun a výše popsané úpravy mohou cenu i zdvojnásobit. Záleží pochopitelně také na tom, kolik upravených aut Nebulus RS7 pustí tuningové firmy do prodeje a jak moc se budou jeden od druhého lišit.

Diskuze Vstoupit do diskuze
145 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články