Subaru

Subaru chybí určitě hodně lidem. Dominance této značky od devadesátých let si vyžádala světovou rallye popularitu a to díky jménům jako Colin McRae. S klasickými barvami (zlatá, resp. žlutá a modrá) byly největšími rivaly značky Mitsubishi – motoristé vedou doteď hádky, které auto je lepší. Návrat Subaru není naprosto nereálný, Impreza je pořád v produkci (resp. model WRX STI).

Mitsubishi

Mitsubishi Lancer Evolution WRC přineslo pravděpodobně jedno z největších rivalství ve světě rallye – Japonci pořád soupeřili se Subaru o dobývání rallye světa. Bohužel, Mitsubishi skončilo produkci Evolutionu s pořadovým číslem 10, takže návrat tak brzo nečekejte.

Lancia

Lancia má úžasnou historii v tomhle sportu a byla by opravdu škoda navždy opustit tento rodokmen. Modely jako Stratos, 037 a S4 Delta jsou vzpomínky na úžasná auta s unikátní historií. Bohužel, co se týče cestních aut v současnosti, Lancia není zrovna top značka na trhu. Ale co byste řekli na takové spojení se značkou Ferrari?

Peugeot

Dominance Peugeotu v skupině B byla ohromující. Model 205 T16 vyhrál šampionát konstruktérů i řidičů dvakrát po sobě. Modelu 206 udělal největší slávu Markus Gronholm, i díky němu vyhrál Peugeot pohár konstruktérů třikrát po sobě (2000, 2001, 2002). Jejich návrat by byl určitě skvělý a mnoho fanoušků by ho přivítalo s otevřenou náručí.

Volkswagen

VW skončil pouze minulý rok, ale rallye komunita se z toho ještě pořádně nevzpamatovala. K jeho odchodu pomohla určitě i kauza Dieselgate. VW tvrdí, že postrádají peníze na soutěžení ve světě rallye.

Audi

Audi debutovalo ve světě rallye v roce 1980 s modelem Quattro, pak během několik následujících let představilo modely Quattro A1 a A2. V letech 1983 a 1984 zvládly vyhrát až 8 závodů WRC. Bohužel Audi vydrželo v tomhle sportu pouze do roku 1986, ale za svoje působení stihly nasbírat 23 titulů.