Tato auta jsou nejhorší investicí. Po pár letech ztrácí přes 70 procent své ceny

                   

Že auto už od chvíle koupě ztrácí na své hodnotě, je každému jasné. Cena vozů však nepadá vždy stejně. Jsou taková auta, která si svou cenu drží, stejně jako jsou auta, která na ceně padají ohromujícím tempem. Kdo si jen pořídí a bude je za pár let chtít prodávat, bude litovat. O jaké vozy se jedná? Podle britského Autoexpresu tyto modely.

Fiat Tipo Station Wagon 1.4 MPI Lounge

Poměrně zajímavé auto, které však doprovází velmi výrazný pád jeho ceny. Ve velké Británii po třech letech ztrácí celých 75,43 procent své hodnoty. To je negativní zpráva pro majitele, který ho chce prodat, ale celkem dobrá zpráva pro toho, kdo chce koupit stále ještě zánovní vůz za pár korun.

iZdroj fotografie: test

Peugeot 308 1,5 BlueHDI 130 Tech Edition

Ani tento vůz na tom není v rámci své zůstatkové hodnoty nejlépe. Podle britských statistik musí kupec počítat s tím, že tři roky od koupě se hodnota daného vozu sníží až o neuvěřitelných 73,17 procent. Prodávat takové auto by proto bylo bláznovství.

SsangYong Turismo MPV 4wd 2.2 ELX T-Tron

Designem toto MPV sice neoplývá, ale o to více to vynahrazuje vnitřním prostorem. Kdo ho koupil, měl by si ho nechat co možná nejdéle. Pokud by ho totiž chtěl po třech letech od koupě nového prodat, musí počítat s tím, že klesne na ceně o více než 72,8 procent.

Audi A8 Quattro 3.0 TDI V6 Vorsprung Tiptronic

Stylový, dobře vypadající, dostatečně výkonný a samozřejmě také pohodlný sedan. Zdá se tedy, že toto auto má jenom samé plusy. Je tu ale přece jenom jedno negativum, a to je výrazná ztráta hodnoty. I když jde o prémiovou značku, tak je třeba počítat s tím, že po nákupu lze ztratit až 72,29 hodnoty samotného vozu.

Peugeot 108 1.0 Allure

Tento třídvéřový hatchback se může jevit jako obstojná volba do města. Ale jenom za předpokladu, že ho nebudete chtít za tři roky prodávat. Pokud ano, počítejte s tím, že ztráta jeho hodnoty je 72,03 procent z jeho původní kupní ceny.

Diskuze Vstoupit do diskuze
147 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články