Motor

Co se motoru týče tak se můžete těšit na novou generaci pěti válce, který je o 26 kilo lehčí než ten ve Sportbacku. Novinkou je taky dvojité vstřikování, přičemž jedna sada vstřiků dodává palivo do sání a ta druhá pak přímo do válce. Kolik tedy poskytne řadový pětiválec se zdvojeným vstřikováním koníků? Jsou to rovné čtyři stovky doplněné o čtyři sta osmdesát Nm točivého momentu. Co se týče převodovky, tak tou je sedmistupňová S tronic. Společně s pohonem quattro tak dokáže malá stíhačka akcelerovat z nuly na sto za 4,1 sekundy. Maximální rychlostí se touhle raketkou projedete 250 km/h a za příplatek vám Audi posune hranici na 280 km/h. Aby se všechen ten materiál byl schopný také zastavit, tak disponuje osmipístkovými brzdami s průměrem 370mm na předku a 310mm na zadku. Co se týče příplatkových karbon-keramických brzd, tak zde výrobce rozměry neuvádí. Kvůli takovýmhle diskům je pak na autě potřeba devatenácti palcových kol, která jsou obuta v gumách 235/35. RS3 je oproti sériovce o 25 nižší a v předu o 20mm širší, vzadu je pak rozšíření 14mm. Co se týče řízení tak budou k dispozici tři režimy a to comfort, auto a dynamic.

Interiér

V interiéru se můžete těšit opět na kůži s kontrastním prošíváním, digitální přístrojovku, karbonové nebo kovové panely nebo dokonce výsuvný displej na palubní desce. Alcantra pak pokryla i tříramenný volant, stropnici, dveře i středový tunel. V případě, že jste přívržencem pořádné muziky, pak je možnost si do auto přiobjednat Bang & Olufsen audio systém s výkonem až 700 wattů.

Cena

Cenu zatím Audi nezveřejnila, ale vzhledem k dosti lepším výkonům, bude tato částka určitě vyšší než u RS3 Sportback.