Časy se nám, ale mění a tak tu teď máme B5 Bi-Turbo, který vychází z modelu 550i. Ať už chcete sedan nebo Touring k dispozici vám je 4,4litrový osmiválec s bi-turbem, který ze sebe ‚vymáčkne‘ velmi hezkých 600 koní. Takováto cifra tento stroj posouvá před sériovou eM 5ku a snad ještě důležitější metou je pro B5 srovnání výkonu s nejrychlejším BMW všech dob.

Pro zvědavé, jednalo se o 300 kusů z edice 30 Jahre M5. Alpina nám, ale nabídne ještě o 100Nm točivého momentu než tato limitovaná M5, tedy rovných 800Nm. Co se zrychlení z nuly na sto týče, tak to zvládneme za 4,2 sekundy. A jestli se ptáte na maximálku, tak se ptáte správně. Číslo, které hledáte je 328 km/h. A pro ekology tu máme i spotřebu, která se na papíře pohybuje okolo 9,5 l/100 km. Ale kdo ví, kolik to bude ve skutečnosti. Samozřejmě tu máme i tradiční prvky Alpiny. Například mnoho-paprskové disky, modré budíky, bílé linie a tak dále.




S vyšším výkonem, ale potřebujete i lepší brzdy, takže ty jsou tu nové společně s výfukem od Akrapoviče. Pro tuto nádheru si však připravte +- 3 miliony korun v závislosti na tom zda chcete sedan nebo Touring.