Být majitelem BMW je pro někoho strastiplný život, který vede k zapálení auta

                   

Mít ve své garáži mnichovský vůz je snem nejednoho kluka a i dospělého muže. Pro někoho to může být ale i strastiplný zážitek, pokud chcete reklamovat vadu na svém vozu od BMW.

Obchodník původem z Itálie jménem Pourmohseni Hadi je dlouholetým vlastníkem všech možných vozů od BMW. Problémy se svými vozy má již delší dobu. Již v roce 2013 totiž na truc nespokojenosti s kvalitou svého BMW M6 rozmlátil sekerou a kladivem před frankfurtským výstavištěm svůj automobil. Takovéto počínání mu ze strany BMW nepřineslo žádné ovoce, proto vůz nechal opravit a opětovně ho rozmlátil tentokrát na ženevském autosalonu o rok později.

Rok poté, tedy v roce 2015 se jal zapálit BMW Z3 a minulý rok v září udělal to samé. S o něco dražším BMW E65. A proč takto jedná?

Při posledním incidentu chodil okolo vozu s transparentem s hesly jako „BMW zákazník, podvod na zákazníka, vydírání“. Jeho zášť vůči BMW sahá do roku 2008, kdy si začal stěžovat a snažil se reklamovat své BMW M6. Jeho vůz trápili podivné zvuky za jízdy a špatné řazení. U takto kvalitní automobilky při zakoupení desetiválcového sporťáku by člověk čekal, že se problémům svého zákazníka budou věnovat. Opak byl pravdou, několik dealerství BMW jeho stížnosti smetlo ze stolu.

Od vzniku problému se Hadi snaží BMW přesvědčit k nápravě jeho problémů způsobem, ke kterému se jen tak někdo neodhodlá. Pálit drahé automobily na protest automobilce může někoho přesvědčit jednat. BMW je ale naopak v klidu. Podle našeho názoru má BMW díky Hadimu zajímavou, leč ne zrovna pozitivní reklamu.

Diskuze Vstoupit do diskuze
75 lidí právě čte
Autor článku

Michal Šimunek

Zobrazit další články