Co se stane, když v americké Georgii projedete rychlostí 250 km/h kolem policejního auta?

                   

Řidič řekl policii, že si před jízdou dal tři drinky a nevšiml si policejních blikaček. V americké Georgii zdokumentovala policejní palubní kamera pronásledování McLarenu 720S, kterému radar naměřil rychlost 249 km/h). Policie řidiči udělila pokutu za překročení rychlosti, řízení pod vlivem alkoholu, bezohlednou jízdu, neschopnost udržet se v jízdním pruhu a jízdu s propadlou registrační nálepkou.

Video ukazuje, jak supersport zrychluje už v dálce a policejní auto s ním nedokáže udržet krok. Honička končí ve chvíli, kdy se řidič McLarenu se rozhodne zastavit. Chlapík se policistce přiznává, že si ten večer dal tři alkoholické nápoje. Řidič 720S také tvrdí, že neviděl světla policejního vozidla, ani neslyšel jeho sirénu.

Celý incident začal, když řidič McLarenu ve vysoké rychlosti, projel kolem policejního auta. Policejní vozidlo dokázalo udržet se supersportem krom až do rychlosti 169 km/h, ale 720S se stále zrychlovalo. Rychlost byla výrazně vyšší než hranice 105 km/h, což je noční dálniční limit ve státu Georgia.

Opět jsem svým měřicím zařízením zkontrolovala rychlost vozidla a přístroj ohlásil 155 mil v hodině. Hlídkovým vozem jsem se dostala na rychlost 143 mil v hodině a vozidlo se stále ode mě stále vzdalovalo, „popsala v hlášení policistka. „Řidič tvrdil, že zastavil hned, když mě viděl za sebou, což bylo přibližně 5 mil poté, co jsem spustila houkačku.“

Policie uvedla, že řidič měl rudé oči a byl z něj cítit alkohol. Terénní zkouška střízlivosti ukázala, že je pod vlivem alkoholu, nicméně řidič se omítl podrobit analýze alkoholu v dechu pomocí měřicího přístroje.

Model 720S je novým nástupcem modelu McLaren 650S. Využívá nový čtyřtaktní biturbo osmiválec s výkonem 710 koní (529 kilowattů), který z nuly na sto zrychluje za 2,8 sekundy. Maximální rychlost tohoto supersportu pak je 341 km/h. Navíc je sportovní vůz vybaven systémem Proactive Chassis Control II společnosti McLaren, který používá hydraulicky propojené tlumiče a žádné tradiční ochranné rámy proti převrácení, což šetří váhu a usnadňuje řízení.

Zdroj: motor1.com
Diskuze Vstoupit do diskuze
114 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články