Elektrická Škoda Citigo se představí už příští týden

                   

Citigo už je hodně přestárlé, pokud vezmete v úvahu, že nejmenší Škodovka byla představena před 8 roky. Česká značka koncernu Volkswagen se chystá odhalit masivně upravenou verzi svého vozu velikosti nákupní tašky, i když styling naznačuje, že je to víceméně stále stejné auto. Designový náčrtek oznamující blížící se odhalení Citiga s nulovými emisemi byl vypuštěn právě dnes a signalizuje ambice značky Škoda.

Škoda zatím neuvádí žádné detaily, ale skica ukazuje, že design exteriéru bude vycházet z modelu se spalovacím motorem. Jediná změna, které si můžeme všimnout, je uzavřená mřížka, která není ve skutečnosti tak překvapující, protože se pod kapotou nenachází žádný spalovací motor, který by vyžadoval chlazení. Očekává se, že tu a tam se objeví nějaké lehké úpravy, ale nic převratného to nebude. Je samozřejmé, že skutečné auto bude mít konvenční kliky dveří a bude pravděpodobně nabízeno pouze jako pětidveřový hatchback.

iZdroj fotografie:

Citigo už je hodně přestárlé, pokud vezmete v úvahu, že nejmenší Škodovka byla představena před 8 roky. Česká značka koncernu Volkswagen se chystá odhalit masivně upravenou verzi svého vozu velikosti nákupní tašky, i když styling naznačuje, že je to víceméně stále stejné auto. Designový náčrtek oznamující blížící se odhalení Citiga s nulovými emisemi byl vypuštěn právě dnes a signalizuje ambice značky Škoda.

Škoda zatím neuvádí žádné detaily, ale skica ukazuje, že design exteriéru bude vycházet z modelu se spalovacím motorem. Jediná změna, které si můžeme všimnout, je uzavřená mřížka, která není ve skutečnosti tak překvapující, protože se pod kapotou nenachází žádný spalovací motor, který by vyžadoval chlazení. Očekává se, že tu a tam se objeví nějaké lehké úpravy, ale nic převratného to nebude. Je samozřejmé, že skutečné auto bude mít konvenční kliky dveří a bude pravděpodobně nabízeno pouze jako pětidveřový hatchback.

Dojezd Škody eCitigo má být až 300 km

Sesterský model VW e-up! a SEAT e-Mii, nové Citigo-e iV nabídne dojezd 300 kilometrů na jedno nabití ačkoli není jasné zda je toto číslo je založené na metodologii NEDC nebo realističtější WLTP. Bez ohledu na to bude mít mnohem větší dojezd než jeho koncernoví sourozenci, kteří se spoléhají na 18,7 kWh baterii, která je v ideálním případě dostačující přibližně na 160 km.


Mohlo by vás zajímat: Máme první obrázek nového Superbu. Víte, kde ho chce Škoda ukázat?

Z nuly na stovku za 12 sekund

Pokud by náhodou Citigo dostalo stejný elektromotor, nabídne auto výkon 81 koní a kroutící moment 210 newtonmetrů, což stejně jako i VW e-up! stačí na sprint z 0 na 100 km/h za 12,4 sekundy. Akumulátor ve voze VW je umístěný v podlaze a váží 230 kg, čímž zvyšuje celkovou hmotnost na 1 139 kg.

eCitigo se představí společně s hybridním Superbem

Škoda Citigo-e iV bude příští týden debutovat jako výrobní model, konkrétně ve čtvrtek 23. května. Představení se bude konat na akci v Bratislavě na Slovensku, kde se ukáže také první plug-in hybrid od Škodovky, Superb PHEV. Informace jsou v tomto bodě vzácné, ale očekává se, že elektrifikovaná vlajková loď zdědí plug-in hybridní pohon z nedávno faceliftovaného VW Passat GTE pro evropský trh. Bude se jmenovat Superb iV a bude pravděpodobně kombinovat benzínový motor 1.4 TSI s elektromotorem a 13kWh akumulátorem pro elektrický dojezd 55 km na základě cyklu WLTP.

Dojezd Škody eCitigo má být až 300 km

Sesterský model VW e-up! a SEAT e-Mii, nové Citigo-e iV nabídne dojezd 300 kilometrů na jedno nabití ačkoli není jasné zda je toto číslo je založené na metodologii NEDC nebo realističtější WLTP. Bez ohledu na to bude mít mnohem větší dojezd než jeho koncernoví sourozenci, kteří se spoléhají na 18,7 kWh baterii, která je v ideálním případě dostačující přibližně na 160 km.


Mohlo by vás zajímat: Máme první obrázek nového Superbu. Víte, kde ho chce Škoda ukázat?

iZdroj fotografie:

Citigo už je hodně přestárlé, pokud vezmete v úvahu, že nejmenší Škodovka byla představena před 8 roky. Česká značka koncernu Volkswagen se chystá odhalit masivně upravenou verzi svého vozu velikosti nákupní tašky, i když styling naznačuje, že je to víceméně stále stejné auto. Designový náčrtek oznamující blížící se odhalení Citiga s nulovými emisemi byl vypuštěn právě dnes a signalizuje ambice značky Škoda.

Škoda zatím neuvádí žádné detaily, ale skica ukazuje, že design exteriéru bude vycházet z modelu se spalovacím motorem. Jediná změna, které si můžeme všimnout, je uzavřená mřížka, která není ve skutečnosti tak překvapující, protože se pod kapotou nenachází žádný spalovací motor, který by vyžadoval chlazení. Očekává se, že tu a tam se objeví nějaké lehké úpravy, ale nic převratného to nebude. Je samozřejmé, že skutečné auto bude mít konvenční kliky dveří a bude pravděpodobně nabízeno pouze jako pětidveřový hatchback.

Dojezd Škody eCitigo má být až 300 km

Sesterský model VW e-up! a SEAT e-Mii, nové Citigo-e iV nabídne dojezd 300 kilometrů na jedno nabití ačkoli není jasné zda je toto číslo je založené na metodologii NEDC nebo realističtější WLTP. Bez ohledu na to bude mít mnohem větší dojezd než jeho koncernoví sourozenci, kteří se spoléhají na 18,7 kWh baterii, která je v ideálním případě dostačující přibližně na 160 km.


Mohlo by vás zajímat: Máme první obrázek nového Superbu. Víte, kde ho chce Škoda ukázat?

Z nuly na stovku za 12 sekund

Pokud by náhodou Citigo dostalo stejný elektromotor, nabídne auto výkon 81 koní a kroutící moment 210 newtonmetrů, což stejně jako i VW e-up! stačí na sprint z 0 na 100 km/h za 12,4 sekundy. Akumulátor ve voze VW je umístěný v podlaze a váží 230 kg, čímž zvyšuje celkovou hmotnost na 1 139 kg.

eCitigo se představí společně s hybridním Superbem

Škoda Citigo-e iV bude příští týden debutovat jako výrobní model, konkrétně ve čtvrtek 23. května. Představení se bude konat na akci v Bratislavě na Slovensku, kde se ukáže také první plug-in hybrid od Škodovky, Superb PHEV. Informace jsou v tomto bodě vzácné, ale očekává se, že elektrifikovaná vlajková loď zdědí plug-in hybridní pohon z nedávno faceliftovaného VW Passat GTE pro evropský trh. Bude se jmenovat Superb iV a bude pravděpodobně kombinovat benzínový motor 1.4 TSI s elektromotorem a 13kWh akumulátorem pro elektrický dojezd 55 km na základě cyklu WLTP.

Z nuly na stovku za 12 sekund

Pokud by náhodou Citigo dostalo stejný elektromotor, nabídne auto výkon 81 koní a kroutící moment 210 newtonmetrů, což stejně jako i VW e-up! stačí na sprint z 0 na 100 km/h za 12,4 sekundy. Akumulátor ve voze VW je umístěný v podlaze a váží 230 kg, čímž zvyšuje celkovou hmotnost na 1 139 kg.

iZdroj fotografie:

Citigo už je hodně přestárlé, pokud vezmete v úvahu, že nejmenší Škodovka byla představena před 8 roky. Česká značka koncernu Volkswagen se chystá odhalit masivně upravenou verzi svého vozu velikosti nákupní tašky, i když styling naznačuje, že je to víceméně stále stejné auto. Designový náčrtek oznamující blížící se odhalení Citiga s nulovými emisemi byl vypuštěn právě dnes a signalizuje ambice značky Škoda.

Škoda zatím neuvádí žádné detaily, ale skica ukazuje, že design exteriéru bude vycházet z modelu se spalovacím motorem. Jediná změna, které si můžeme všimnout, je uzavřená mřížka, která není ve skutečnosti tak překvapující, protože se pod kapotou nenachází žádný spalovací motor, který by vyžadoval chlazení. Očekává se, že tu a tam se objeví nějaké lehké úpravy, ale nic převratného to nebude. Je samozřejmé, že skutečné auto bude mít konvenční kliky dveří a bude pravděpodobně nabízeno pouze jako pětidveřový hatchback.

Dojezd Škody eCitigo má být až 300 km

Sesterský model VW e-up! a SEAT e-Mii, nové Citigo-e iV nabídne dojezd 300 kilometrů na jedno nabití ačkoli není jasné zda je toto číslo je založené na metodologii NEDC nebo realističtější WLTP. Bez ohledu na to bude mít mnohem větší dojezd než jeho koncernoví sourozenci, kteří se spoléhají na 18,7 kWh baterii, která je v ideálním případě dostačující přibližně na 160 km.


Mohlo by vás zajímat: Máme první obrázek nového Superbu. Víte, kde ho chce Škoda ukázat?

Z nuly na stovku za 12 sekund

Pokud by náhodou Citigo dostalo stejný elektromotor, nabídne auto výkon 81 koní a kroutící moment 210 newtonmetrů, což stejně jako i VW e-up! stačí na sprint z 0 na 100 km/h za 12,4 sekundy. Akumulátor ve voze VW je umístěný v podlaze a váží 230 kg, čímž zvyšuje celkovou hmotnost na 1 139 kg.

eCitigo se představí společně s hybridním Superbem

Škoda Citigo-e iV bude příští týden debutovat jako výrobní model, konkrétně ve čtvrtek 23. května. Představení se bude konat na akci v Bratislavě na Slovensku, kde se ukáže také první plug-in hybrid od Škodovky, Superb PHEV. Informace jsou v tomto bodě vzácné, ale očekává se, že elektrifikovaná vlajková loď zdědí plug-in hybridní pohon z nedávno faceliftovaného VW Passat GTE pro evropský trh. Bude se jmenovat Superb iV a bude pravděpodobně kombinovat benzínový motor 1.4 TSI s elektromotorem a 13kWh akumulátorem pro elektrický dojezd 55 km na základě cyklu WLTP.

eCitigo se představí společně s hybridním Superbem

Škoda Citigo-e iV bude příští týden debutovat jako výrobní model, konkrétně ve čtvrtek 23. května. Představení se bude konat na akci v Bratislavě na Slovensku, kde se ukáže také první plug-in hybrid od Škodovky, Superb PHEV. Informace jsou v tomto bodě vzácné, ale očekává se, že elektrifikovaná vlajková loď zdědí plug-in hybridní pohon z nedávno faceliftovaného VW Passat GTE pro evropský trh. Bude se jmenovat Superb iV a bude pravděpodobně kombinovat benzínový motor 1.4 TSI s elektromotorem a 13kWh akumulátorem pro elektrický dojezd 55 km na základě cyklu WLTP.

Diskuze Vstoupit do diskuze
55 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články