Hybridy jsou dnes velkým trendem. Nikoliv pouze kvůli možné ekologii, ale také na to, jaký mohou mít vliv na spotřebu vozu. Díky použití elektromotoru je hlavně ve městě příjemně nízká. Záleží samozřejmě na kapacitě akumulátoru a na tom, kolik toho na elektriku ujede. Pokud hodně, je to určitě výhra. A navíc existuje způsob, jak spotřebu ještě snížit!

Místo benzinu lze použít LPG

Přestavby klasických aut se spalovacím motorem na LPG nejsou nic výjimečného. Nutno říci, že je to stále poměrně běžná věc. Navíc jsou i automobilky, které dodávají na trh modifikace svých vozů, které jako palivo používají CNG. Právě ty jsou určeny těm, kteří jezdí hodně a chtějí šetřit. Dá se vůbec dané dvě věci zkombinovat? Mít hybridní automobil na plyn? Odpověď zní, že ano.

Inspirujte se u taxikářů

Právě těm na spotřebě záleží stále více. To proto, že čím méně projedou, tím méně vydělají. První krok je spojený s tím, že začali poptávat hybridní vozy, aby mohli využít výhody elektřiny z baterie. Druhou cestou, kterou poptávají, je předělávka daného hybridního vozu na plyn. Kombinace elektřiny a cenově dostupnějšího paliva podle nich přináší velmi zajímavé výsledky, pokud jde o náklady na jízdu.

Je to vůbec reálné?

Ano, něco takového je určitě možné. Pouze je nutné oslovit někoho, kdo s tím má zkušenosti a ví, jak na to. Nemáme tedy na mysli různé samozvané mechaniky, kteří nabízejí přestavby starých benzinových aut na plyn. Máme na mysli spíše moderní dílny s certifikací toho, že danou přestavbu zvládnou. A to nejenom s ohledem na to, aby vše fungovalo jak má, ale hlavně s ohledem na bezpečnost.

Nezapomínejme na počáteční náklady

Jásáte, že budete jezdit ještě levněji? Nezapomeňte také na možné počáteční náklady. Když s vozem najedete zhruba 20 000 kilometrů ročně, dá se říci, že se vám investice vrátí zhruba do dvou let. Potom už přichází pro vás ta příjemnější doba, kdy začínáte být takzvaně v plusu. To ukazuje, že ne každému se něco podobného může vyplatit.