Jaké bude nové Audi Q3? Má konkurovat Mercedesu a přijde dříve než jsme čekali

                   

Design vychází z celé modelové řady Audi, která obsahuje nové osvěžující prvky. Má atletický vzhled, s lehkými přesahy nad koly. Profil vypadá, jakoby v Audi přetvořili design Q8 na menší rozměry. Přední mřížka nese vertikální chromové lišty, zatímco světlomety vypadají jako zvětšené jednotky z nové A3 Sportback. Zákazníci si mohou vybrat mezi 17-, 18- nebo 20palcovými koly.

Nové Q3 povyrostlo o 9,65 centimetrů do délky a o 7,6 cm v rozvoru. To dává cestujícím i zavazadlovému prostoru více místa. Q3 nabízí nákladní prostor o objemu 530 litrů, v porovnání s 472 litry v současném modelu. Se sklopenými sedadly přepravíte až 1526 litrů nákladu, což je zlepšení o 113 litrů ve srovnání s modelem pro rok 2018.

Audi nabídne pro Q3 čtyři motory. Zatím nejsou známy podrobnosti, ale měly by to být tři benzínové TFSI a jeden naftový TDI Motor by měl být spárován se sedmirychlostní dvojspojkovou převodovkou S tronic a měly by být k dispozici jak s pohonem jen předních kol, tak s pohonem všech kol Quattro. Nový model Q3 také bude mít 6 dynamických režimů jízdy: Auto, Komfort, Dynamika, Off-Road, Spotřeba a Individuální. K dispozici je také automatické řízení tlumičů.

Uvnitř uvidíte vliv Q8. Q3 nemá ve středové konzoli dvě dotykové obrazovky; nicméně sdílí s Q8 podobné tvary. Displej infotainmentu o úhlopříčce 8,8 palce se nachází nad ovladači systému HVAC. Fotografie ukazují prémiový interiér bez rušivých prvků. Apple CarPlay a Android Auto jsou standardem, spolu se čtyřmi USB porty (dvěma vpředu a dvěma vzadu) a 12V zásuvkou vzadu. K dispozici je i větší, 10palcová, infotainmentová obrazovka, stejně jako 12,3 palcový Audi digitální kokpit.

Audi Q3 je vybaven bezpečnostními technologiemi. K dispozici je nouzové brzdění před překážkou, výstraha při předjíždění, adaptivní tempomat, aktivní asistence pro jízdu v pruhu a varování při opuštění jízdního pruhu.

Nové Audi Q3 se u nás objeví v listopadu 2019.

Zdroj: Audi
Diskuze Vstoupit do diskuze
125 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články