Krása je v oku pozorovatele, takže nemá smysl pořádat mezi těmito dvěma auty soutěž o královnu krásy. Přesto je zřejmé, že tyto hypervýkonné vozy jsou designově prezentovány různými způsoby. Kromě obrovského průduchu v kapotě a výraznějšího difuzoru by průměrnému člověku nic nedalo vědět, že toto Ferrari je trochu více hard-core. Oproti tomu velké otvory, žaluzie a obří křídlo okamžitě sdělí širokému publiku, že GT2 RS je připraven na velké rychlosti.

 

  Ferrari 488 Pista Porsche 911 GT2 RS
Motor  3,9l vidlicové 90° biturbo V8  3,8l plochý biturbo šestiválec
Výkon  530 kW (720 koní) při 8 000 ot./min  515 kW (700 koní) při 7 000 ot / min
Točivý moment  770 Nm při 3000 ot / min na 7. rychlostní stupeň  750 Nm od 2500 ot / min
Z nuly na 100 km/h  2,85 sekund  2,8 sekund
Z nuly na 200 km/h  7,6 sekund  8,3 sekund
Maximální rychlost 340 km/h 340 km/h
Hmotnost  1 280 kg  1 440 kg
poměr výkonu a hmotnosti  0,56 koně na kg  0,49 koně na kg
Převodovka  7rychlostní dvojspojková  7rychlostní dvojspojková

 

Výše uvedená tabulka ukazuje, jak si 488 Pista a 911 GT2 RS stojí proti sobě z hlediska specifikací. Čísla jsou překvapivě podobná.I když Ferrari vyhrává většinu kategorií, majitelé Porsche by neměli žádný důvod být   v rozpacích. Pista má mírnou výhodu ve zdvihového objemu, kdy dva válce navíc pomáhají porazit GT2. Nicméně oba dva modely dosáhnou rychlostí 100 kilometrů za hodinu prakticky ve stejnou dobu – Porsche zvítězilo na papíře o 5 setin sekundy. Ferrari by pak dosáhne 200 km za hodinu jako první a oběma vozům dojde pára při 340 kilometrech za hodinu.




Největší výhodou supersportu 488 Pista oproti GT2 RS je jeho hmotnost (lépe řečeno snížení hmotnosti).Vzpínající se hřebec je o 160 kg lehčí než Porsche. Italským konstruktérům se totiž povedlo u Pisty snížit hmotnost oproti standardní 488 GTB o 90 kg.

Velkou ​​otázkou ohledně Ferrari 488 Pista je cena tohoto speciálu.Ferrari se o cenách svých modelů moc nebaví a ani u nejnovějšího speciálu se to asi nezmění. Oproti tomu Porsche nemá žádný problém dát světu vědět, na kolik GT2 RS přijde. Kupé začíná na 260 000 Euro (asi 6 milionů Kč) včetně doručení, a model se všemi výbavovými doplňky je za 289 000 Euro (7,3 milionu Kč). Nutno ovšem dodat, že německý výrobce již ohlásil, že jeho vrcholný model je v tuto chvíli vyprodaný.