Postavil jedinou Audi RS6 Allroad na světě. Má obrovský výkon a exkluzivní výbavu

Do přestavby vozidla se může pustit kdokoliv. Je k tomu potřeba hlavně trpělivost a čas. Jeden muž si sestavil Audi RS6 Allroad a nyní ji nabízí k prodeji.

i Zdroj fotografie: Se souhlasem Raph Äufer
i Zdroj fotografie: Se souhlasem Raph Äufer
i Zdroj fotografie: Se souhlasem Raph Äufer
i Zdroj fotografie: Se souhlasem Raph Äufer
i Zdroj fotografie: Se souhlasem Raph Äufer
i Zdroj fotografie: Se souhlasem Raph Äufer
i Zdroj fotografie: Se souhlasem Raph Äufer
i Zdroj fotografie: Se souhlasem Raph Äufer
i Zdroj fotografie: Se souhlasem Raph Äufer
i Zdroj fotografie: Se souhlasem Raph Äufer
i Zdroj fotografie: Se souhlasem Raph Äufer
i Zdroj fotografie: Se souhlasem Raph Äufer
Dalších 8 fotografií
Dalších 8 fotografií
                   

Předělávat auto do jiného stylu nebo na něj pořídit různé tuningové doplňky není nic nevšedního. Mnoho lidí si rádo přestaví své vozidlo do jiného stylu. Také se najdou ti, kteří vyměňují díly, aby vůz jel rychleji nebo měl nevšední zvuk. Při takovém experimentování dost často vzniknou netradiční, ale velmi zajímavé kousky. Přestavbu automobilu provedl i jeden Němec, který si z Audi A6 Allroad Quattro postavil Audi RS6 Allroad. Výsledek je velice dobrý a pro mnoho lidí může být i překvapením.

Muž se rozhodl přestavit auto

Možná, že si nikdo ani nepředstavil, že by mohla existovat Audi RS6 Allroad. Jeden muž se však rozhodl, že z Audi A6 Allroad Quattro 2.5 TDI musí postavit Audi RS6 Allroad. Ve výsledku má auto 331 kW a na tachometru se nachází malý počet kilometrů. Vůz, který byl původně použit pro přestavbu, byl vyroben v roce 2003. Měl automatickou převodovku a najeto 265 000 km.

iZdroj fotografie: Se souhlasem Raph Äufer

Pod kapotou tohoto vozidla se nachází motor V8 biturbo s obsahem 4,2 litru. Ten pochází z modelu RS6, který má výkon 331 kW a točivý moment 580 Nm. Automatickou převodovku muž nahradil manuální a vůz má stále pohon všech čtyř kol (quattro). Majitel, který si s autem pořádně pohrál přidal ještě několik dalších dílů z Audi RS6. Mezi těmito díly je kloub řízení, zadní náprava, přední a zadní brzdy, čerpadlo, výfuk a řídící jednotka.

iZdroj fotografie: Pixabay

Toto auto dokáže řidiče překvapit

U modelu Allroad je známo, že jeho vzduchové odpružení často selhává. Z tohoto důvodu byla nově sestavená Audi vybavena novou sadou KW V2 Coilover. Jedná se o sadu pro zkušenější řidiče sportovních vozidel. Díky tomu si můžete nastavit auto tak, aby lépe jelo na rychlých úsecích, jako je dálnice nebo závodní okruh. Při jízdě na špatném povrchu lze ovlivnit pohodlí řidiče přizpůsobeným tlumením odskoku.

Barva vozu zaujme na první pohled

Vozidlo má velice zajímavou barvu, která by se dala označit jako tmavě žlutá s černými doplňky. V interiéru naleznete pečlivě udělané detaily, jež mají barvu karoserie, aby vše ladilo. V interiéru se majitel ještě chystá vyměnit staré kožené čalounění Recaro za Alcantaru. Nový majitel si tedy bude užívat i nový a hezky sladěný interiér.

iZdroj fotografie: Se souhlasem Raph Äufer

Jediný detail, který kazí celý dojem této Audi je dětský kobereček pod nohami u řidiče. Vypadá to, že si ho majitel vypůjčil z dětského pokoje, ale již nevyměnil za nový, který by také ladil se zbytkem. Tento problém lze snadno vyřešit a nový majitel si může koupit nové. Špatný dojem z této maličkosti vám však vynahradí původní tachometr z Audi RS6. Celkový dojem tedy téměř nic nekazí a jízda v tomto autě bude jistě příjemná.

iZdroj fotografie: Se souhlasem Raph Äufer

Vozidlo je k prodeji na internetu

Majitel prodejní cenu vozidla stanovil na 2,5 milionu Kč. Upřímně informuje o tom, že na autě je ještě potřeba zapracovat, aby bylo dokonalé. Tato jediná Audi má všechny doklady v pořádku a jezdí pravidelně po německých silnicích. Kdokoliv si bude chtít toto vozidlo zakoupit, tak má možnost. Koupili byste si toto vozidlo nebo byste raději zainvestovali do novějšího a originálního Audi RS6?

Zdroj: eBay

Galerie

Dalších 8 fotografií
Dalších 8 fotografií
Diskuze Vstoupit do diskuze
107 lidí právě čte
Autor článku

Michal Šimunek

Zobrazit další články