Kupujeme „cígofáro“ z autorizáku Škody: Totálně nás chtěli podvést. Nevěděli, že máme zapnutou skrytou kameru

Pokud kupujete od autorizovaného prodejce Škody ojetý Kodiaq, očekáváte, že bude minimálně uklizený a vyčištěný. Plesnivý pomeranč a tabákový odér ve smlouvě ale nebyly.

i Zdroj fotografie: Se souhlasem David Kubrt
i Zdroj fotografie: Se souhlasem David Kubrt
i Zdroj fotografie: Se souhlasem David Kubrt
i Zdroj fotografie: Se souhlasem David Kubrt
i Zdroj fotografie: Se souhlasem David Kubrt
i Zdroj fotografie: Se souhlasem David Kubrt
Další 2 fotografie
Další 2 fotografie
                   

Dnešní video Davida Kubrta by mělo být striktně pro nekuřáky. Ptáte se proč? Protože přesně pro nás bývá u popisku aut uváděno „nekuřácký vůz“, případně „po nekuřákovi“. Kdo jste někdy sedli do opravdu silně zakouřeného auta (a této vášni zrovna neholdujete), víte moc dobře, jak nepříjemný je to pocit. A že se v takovém autě v podstatě nedá dlouhodobě moc fungovat. Existují sice ionizátory a další, více či méně dokonalé přípravky, ale někdy je zkrátka vše zbytečné. A u Kodiaqu? Pojďme se na to podívat společně.

Psa a silného kuřáka jen tak z auta nedostanete

Zakouřený prostor auta je totiž jednou z oblastí, které se z fotek nedají dost dobře vyčíst. Podobně jako třeba odér ze psa. Sám jsem nadšený „zvířomil“, roky jsem měl belgického ovčáka a také jsem jej pochopitelně vozil v autě. Kdo jste měli někdy větší plemeno psa a jezdili jste se s ním koupat, dáte mi tuším za pravdu, že následující odér je v autě cítit pěkně dlouho. O cigaretách platí to samé, navíc se jejich zápach dokáže „zažrat“ do čalounění (kožené nevyjímaje) a dostat jej pak pryč není nic lehkého.

Německá snůška lží při koupi ojetého auta. Zatajené závady, arogantní privát na kameru

iZdroj fotografie: Se souhlasem David Kubrt

Což je na druhou stranu něco, s čím se tak nějak musí počítat, pokud třeba kupujete auto od soukromníka. Zkrátka ne všichni jsme etalonem pořádkumilovnosti, ne všichni jsme naučeni mít doma uklizeno „jako v klícce“ a podobně pak i ve svém autě. A někdy to navíc opravdu nejde udržovat, pokud je to auto v denním, notabene pracovním zápřahu. Ale u autorizovaného prodejce Škody? Tam snad čekáte, že na tuhle práci mají lidi. A mají ji také zaplacenou v marži, kterou vám k ceně dávají.

Škoda má všechno započítáno v ceně

Nebo je tady snad někdo, kdo si myslí, že prodejce mu prodává ojeté auto jako „charitu“? Ale no tak. Samozřejmě, že v kalkulaci ceny (jež mimochodem není nijak nízká, téměř 32 000 eur – 760 tis. Kč) jsou započítány veškeré náklady, které s prodejem daný prodejce má. A ještě něco navíc, jinak bychom nepodnikali, ale provozovali „šul nul“ byznys. Což popravdě není cesta k přílišné prosperitě, velmi jemně řečeno. A Škoda dělá tvrdý, nekompromisní byznys, kdykoli a kdekoli.

Tím spíš vás lehce šokuje (podobně, jako to šokovalo Davida), když vám předvedou auto totálně zakouřené, nevyčištěné, s plesnivým pomerančem v motorovém prostoru jako bonus. To měl být nějaký speciální aromatizér, nebo co? Co ještě v tom autě najdeme? Vysázeli byste „na dřevo“ za takové auto skoro 800 tisíc? Na ojetých zimních gumách? V červnu? Těžko. Nebo jak to vidíte vy, dali byste takovému autu šanci, za ty peníze? Napište nám do diskuse pod článkem, děkujeme!

Galerie

Další 2 fotografie
Další 2 fotografie

Koupili byste si podobně zanedbané auto?

Zdroj: David Kubrt
Diskuze Vstoupit do diskuze
115 lidí právě čte
Autor článku

Michal Sztolár

Absolvent strojírenské technologie se již od mládí let zajímal o vše, co má čtyři a více kol. Na střední škole uspěl v celostátním kole SOČ s vlastním designem automobilu v systému CAD, od té doby se problematice aut věnuje na denní bázi. S dlouholetou praxí u jednoho z prodejců automobilů mu rukama prošlo nespočet různých typů automobilů, včetně několika opravdových unikátů. Specializuje se na automotive jako výrobní obor, marketing automobilů stejně jako na aktuální přechod k elektromobilitě.

Zobrazit další články