Octavia je snad nejznámějším modelem na tuzemském trhu a mezi lidmi si za dlouhá léta vybudovala skoro kultovní statut. Mezi některými je kritizována, někteří se při západu slunce modlí směrem k Mladé Boleslavi. Ale ať se děje co chce (třeba kauze Dieselgate), Octavia tu s námi ještě dlouhá léta zůstane.

Z výrobní linky vyjel poslední vůz v roce 2013. I přes facelift se nikdy nedostalo na verzi kupé, která by jistě byla zpestřením nejedné garáže. Proto se na slovo dostali zlaté české ručičky a Octavia druhé generace je ve verzi kupé na světě.

Toto kupé si na zakázku nechala vyrobit společnost Sherlog starající se o zabezpečení vozidel. Vůz byl přestavěn u firmy GoGo Cars zajišťující všemožné úpravy vozů. Celá přestavba trvala zhruba 7 měsíců a hotova byla v roce 2008. Auto vzešlo z původní Octavie 1.6 MPI. Upravená verze je oproti původní kratší o 12,5 cm, „B“ sloupky byly posunuty dokonce o 22 cm. Nejen vnějšek ale i vnitřek dostal do vínku pár vymožeností. Tou nejviditelnější je velká dotyková obrazovka místo běžné palubní desky. V dnešní době nic převratného, ale před 10 lety vypadalo auto značně moderně.

Chválu si autoři zaslouží za získání homologace, tím pádem možnost provozovat vůz na veřejných komunikacích. Bohužel o co dostal větší „grády“ zevnějšek, na tom byl vůz ochuzen pod kapotou. Pod tou mu totiž zůstal pouhý 1.6 litrový čtyřválec, pohánějící přední kola 75 kW a točivým momentem 148 Nm. Původní verzi tento motor dokázal rozjet z 0 na 100 za 12,3 vteřin s maximální rychlostí 190 km/h.