Začátkem července nasadilo Porsche korunu modelové řadě 911, oficiálně představilo jeho nejsilnějšího zástupce nesoucího označení GT2 RS. Od této premiéry brzy uplynou tři měsíce. Přesto se jméno extrémního kupé v době pravidelně skloňovalo, důvodem byly podezření z pokoření špičkového času na Nürburgringu. Klepy se ukázaly být pravdivé.

Zmíníme také čas 6: 48,75 pocházející od zakladatele firmy Edo Competition, který byl však jen jeho soukromým odhadem. No světoznámý tuner nakonec nebyl daleko od pravdy. Německá automobilka totiž přestala dělat tajnosti a nový rekord oficiálně prozradila veřejnosti.

Nejbrutálnější děr set jedenáctka  historie dokázala německý okruh zdolat za 6 minut, 47 sekund a tři desetiny. Byla tedy ještě rychlejší, než tipoval zmíněný profesionál. Na jaře stanovený nejlepší výkon sériových vozidel se spalovacím motorem tak jasně překonala, Lamborghini Huracán Performante potřebovalo na spolknutí stejné trasy o téměř pět čísel víc.

Podle viceprezidenta motosportovní divize Porsche přitom nebylo získání primátu nějakým zásadním cílem. Frank-Steffen Walliser uvedl, že původně chtěli pokořit hranici sedmi minut a pěti sekund. Potenciál kupé 911 GT2 RS však začal ukazovat na mnohem nižší časy. Ten rekordní stanovil Lars Kern 20. září ve večerních hodinách, přičemž dosáhl na průměrnou rychlost neskutečných 184,11 km / h. Prestižní titul z Nürburgringu se tak opět vrátil do německého Zuffenhausenu (před Lamborghini ho držel model 918 Spyder).