V rozhovoru pro Autocar na Goodwoodském festivalu rychlosti, šéfdesigner Nissanu Alfonso Albaisa uvedl, že vůz nebude vycházet ze speciálu GT-R50, který se na show ukázal tento víkend, ale bude samostatným vozem. Řekl, že půjde o „nejrychlejší supersportovní vůz na světě“ a zachová si vizuální identitu, která je jedinečná u automobilů tohoto druhu.

Ačkoli neustále zkoumá náčrt vozu, Albaisa řekl, že jeho tým nemůže začít skutečně pracovat, dokud nebudou přijata rozhodnutí o hnacím agregátu a nebude dokončena nová platforma. „Výzva je na straně techniků, abych byl upřímný,“ řekl. „Budeme dělat svou práci, až přijde čas udělat z toho auta něco opravdu jedinečného. Ale ten ještě nepřišel.“

„Ať už půjdeme cestou rozsáhlé elektrifikace nebo vůbec žádné, bude to hodně rychlé auto. Ale určitě uděláme novou platformu a náš cíl je jasný: GT-R musí být nejrychlejším vozem svého druhu. Musí být králem silnic. A musí být technologicky pokročilý; ale to neznamená, že musí být elektrický.“

Elektrifikovaná hnací jednotka hybridního Nissanu LMP1 GT-R, který byl vyvinut pro Mistrovství světa ve vytrvalosti v roce 2016, ale nikdy nezávodil, může poskytnout pohled na to, co přijde. Toto auto používalo motor s dvojitým turbem o objemu 3,0 litru a hybridní elektrický pohon; ale Nissan před blížícím se závodem uložil projekt k ledu.

Pokud by se podobný systém použil v příštím GT-R, zvyšování točivého momentu by mělo zajistit, že i přes ztrátu kapacity motoru kolem 800 ccm oproti současnému GT-R by z něj celkový výkon mohl udělat nejsilnější supersport, jaký v Nissanu vyrábějí.

Současné auto má 562 koní ve standardním provedení, což naznačuje, že v příštím voze je možné mít výkon výrazně větší než 600 koní.

„Prostě musíme vycházet z toho, o čem lidé sní; a myslím, že lidé sní o tom, že nové GT-R bude nejžhavější supersport na světě,“ řekl Albaisa.

Řekl, že i další auto bude mít svalnatý charakter, jako je R35, aby zachovalo „bestialitu“ GT-R a dodal: „Je to zvíře; musí to být impozantní a obrovské. Ani ne tak co se týče křídel a spoilerů, ale spíše co se týče jeho vizuální masivnosti a odvážného vzhledu.

„Bude mu jedno, jak bude vypadat kterýkoliv jiný supersport; prostě bude říkat: Já jsem GT-R, vypadám jako cihla, chyť si mě. Bude to nejrychlejší cihla na světě, opravdu. A když zkoumám náčrty nového vozu, říkám si: Méně křídel, více cihly.