18palcová kola, LED světlomety a další bezpečnostní technologie představují hlavní novinky, které byly představeny s omlazením v polovině životního cyklu.

Dobrá zpráva je, že v zemích Evropské unie bude Škoda prodávat model Fabia 2018 s LED denními světly v základní výbavě. Připlaťte si za paket světel a získáte techniku ​​LED pro dálková i potkávací světla a LED přisvicování do zatáček. Nicméně pro blinkry stále není jiná možnost, než konvenční žárovky. Jinými slovy, modernizovaná Fabia stále nemá full-LED světlomety. Na zadku je pak v technologii LED pouze brzdové světlo, přičemž všechna ostatní používají prehistorické žárovky.

Pokud jde o design, změny jsou prakticky nepostřehnutelná, protože Škodovka má jen lehce upravené přední a zadní nárazníky a korporátní mřížku. Přibyla možnost získat větší 18palcová kola z lehkých slitin, ale z nějakého důvodu jsou k dispozici pouze u pětidveřového hatchbacku. Zákazníci, kteří si chtějí svou Fabii přizpůsobit, si mohou zvolit paket ColorConcept, který nabízí černé, bílé a stříbrné povrchy pro kryty postranních zrcátek, A sloupky kola z lehkých slitin.

Uvnitř je to stejná Fabia, kterou všichni známe, ale jistě potěší, že se Škoda pokusila vyřešit problém s přístrojovou deskou, která by nyní měla být konečně čitelná. Zajímavé je, že česká značka tvrdí, že zvýšila kvalitu materiálů a přidala nové dekory. Dvoubarevné mikrovlákno ze Švédka a textilní potahy s ozdobnými švy jsou hlavním tahákem vizuálních změn.

Interiér je o něco praktičtější než předtím díky dvěma novým USB portům u zadních sedadel a také LED svítilně v kufru. Ta je k dispozici jen u kombíku. Zajímavé je, že škrabka na led ve víčku palivové nádrže je nyní vybavena také vestavěným měřidlem pro měření hloubky dezénu pneumatiky. Je to Simply Clever?

Fabia získává také rozšířenou řadu bezpečnostních technologií, včetně nových funkcí Blind Spot, Rear Traffic Alert a Light Assist. Jelikož se zabýváme technologií, infotainmentový systém Swing má nyní úhlopříčku o délce 6,5 palce a můžete si pořídit také navigační systém Amundsen, který nabízí informace o provozu v reálném čase a podporu pro systémy Android Auto, Apple CarPlay a MirrorLink.

Pokud jde o motory, 1.4 TDI z nabídky zmizel, což znamená, že Škoda prodává Fabii výhradně s benzínovými jednotkami – z nichž všechny mají jen tři válce. Atmosférický agregát 1,0 MPI je propojen s pětistupňovou manuální převodovkou a nabízí 60 koní (44 kilowattů) a 95 Newtonmetrů točivého momentu. Dostupný je také s vyšší výkonností 75 hp (55 kW) při stejném krouťáku – 95 Nm. Přechod na turbem dopovaný 1.0 TSI je odměněn výkonem 95 kW (70 kW) a 160 Nm při výběru pětistupňové manuální převodovky. Se šestistupňovou manuální nebo sedmistupňovou převodovku DSG se výkon zvyšuje na 110 koní (81 kW) a 200 Nm.

Nejrychlejší je pak manuální 1.0 TSI, která potřebuje 9,6 sekundy na zrychlení z nuly na stovku a maximálku má 195 km / h. Obě konfigurace přeplňovaného motoru jsou standardně vybaveny filtrem pevných částic na benzin.