O tom jak důležitý je pro celkový projev vozu výfuk, ví každý, kdo se pohybuje ve světě automobilů až moc dobře. O tom jaký kravál dokáže nadělat koncovka ze supermarketu, za tři sta korun, když se přidělá na sousedovo Punto, ví mnoho z nás taky své. Tohle ale ani zdaleka není ten případ. Naopak. Ve videu níže můžete vidět, tedy hlavně slyšet, skutečný rozdíl mezi sériovým výfukem a profesionálním laděným výfukem. V první části slyšíme klasický sériový výfuk, který se montuje do Škody Octavia RS 230 a v další části už slyšíme to samé auto se sportovním výfukem REMUS cat-back. U sportovního výfuku REMUS, pak ještě máte možnost elektronicky si zvolit, zda chcete mít otevřený či zavřený ventil.

Samozřejmě, že s otevřeným dosáhnete ještě více ďábelského zvuku, u kterého vám naběhne husí kůže, pokud jste skutečný Petrolhead. Samozřejmě, že změna nezůstane jen u zvuku. Laděný výfuk přidá i nějakého toho koníka. Z původních 232,4 koně se dostaneme na 239,6 koně. Stejně tak u točivého momentu poskočíme z 367,5 Nm na 374,4 Nm. Celkově vás tahle ‚legrácka‘ vyjde na zhruba 45 tisíc korun a také, a ta je snad ještě více nepříjemná, že výfuk není homologovaný, což znamená projít přes STK se zkříženými prsty za zády nebo jednou za dva roky vyměnit výfuk za originální. No podívejte se sami, zda by vám takové peníze a komplikace za ten zvuk stály.