Škoda Octavia RS 1. gen

První Škoda Octavia RS pomalu ale jistě mizí z českých silnic a sehnat jí je stále obtížnější a nákladnější. První generace jezdila velmi dobře a pro fajnšmekry představovala svižnější a hlavně praktické auto. Ti, kdo jí doma mají, si mohou být jisti, že cena neklesne a poptávka po těchto vozech, alespoň u nás, bude vždycky.

BMW 130i

Ideální vůz, do kterého je dobré v současné chvíli investovat, je i BMW 130i. Jde o výjimečný vůz, dobře postavený a užijete si s ním spoustu zábavy. Dá se pořídit pod hranicí tří set tisíc korun a cena za poslední roky neklesá. Nejmenší vůz německé automobilky má pod kapotou atmosférický šestiválec o výkonu 265 koní s manuálem a hodit se bude jak pro zábavnou jízdu na tratích, tak pro každodenní ježdění.

Mazda MX-5 NA

Mazda MX-5 plní plátky automobilových magazínu dodnes. A proto i tento vůz stojí za zmínku, že se jednou bude jednat o klasiku. Japonské stroje ve stylu britských roadsterů byly vždy spolehlivé, mechanicky dobře konstruované a ceny jsou relativně nízké za nabízející zábavu a praktičnost. Kupujte vozy dříve, než jich bude jako šafránu a lidi si jej začnou cenit.

Honda Integra Type R

Auto se dá dneska sehnat kolem dvou set tisíc korun. Bohužel stav prodávaných vozů je špatný a počet najetých kilometrů vysoký. Pokud přemýšlíte, do kterého auta investovat, udělejte to do Hondy Integry Type R a právě v této době, dokud ještě nějaké existují. Vůz s osmnáctistovkou bude již brzy převyšovat nabídku.

Ford Focus RS 1. gen

První generace vozu Ford Focus RS se dlouhodobě drží na hranici kolem tří set tisíc korun. Máme poměrně dost nabídek a loni se prodávalo na českém trhu pět kusů. V horizontu několika let se tento první moderní „hothatch“ stane sběratelským miláčkem a dobrých kusů rapidně ubude. Předpokládáme, že ceny budou v příštích letech stoupat. Investujte do rychlého, odolného a designového auta co nejdříve.