Tesla má problém, Modelu 3 odpadává zadní nárazník

                   

Excentrický milionář Elon Musk, který téměř před dvaceti lety ve Spojených státech založil dnes ikonického výrobce elektromobilů Tesla, má sice mnoho podivných libůstek, ale za jízdy se rozpadávající auta mezi ně rozhodně nepatří. Přesto se Tesla Model 3 už dva roky potýká s problémem, který se zřejmě firmě nechce příliš řešit. Autům totiž za deště odpadává zadní nárazník. A nemusí to nutně být v důsledku nějaké nerovnosti na silnici nebo špatné údržby, podle zpráv od nešťastných majitelů tahle nemilá závada potkala i několik vozů hned při první cestě.

iZDROJ FOTOGRAFIE: Pixabay.com

Tesla: Apple mezi automobily

I díky Muskově renomé se však elektromobily Tesla těší velké oblibě a po celém světě mají řadu nekritických skalních příznivců. Model 3, kterého se tato závada týká, je z pohledu Tesly „lidovka“, nejlevnější model. K dispozici je celá řada variant, pro tu v základní výbavě Standard Range platí tyto charakteristiky:

  • Dojezd na jedno nabití: 354 km
  • Kapacita baterií: 50 kWh
  • Zrychlení z 0 na 100 km/h: 5,6 s
  • Nejvyšší rychlost: 209 km/h

Ne všichni jsou nekritičtí

Zdá se však, že někteří majitelé Tesly o své iluze o dokonalosti těchto aut postupně přicházejí. Naposledy své rozhořčení na sociálních sítích poměrně důrazně a ostře ventiloval Logan Derouanna, který si dokonce na jednání s automobilkou přizval právníka. Také Derouannovi z jeho vozu doslova odpadl zadní nárazník a pak měl potíže s odtahem, který mu Tesla měla zajistit.

Na nárazníky se záruka nevztahuje

Přestože nárazníky u Modelu 3 prokazatelně řádně nedrží, což ohrožuje nejen jejich řidiče, ale i ostatní účastníky silničního provozu, Tesla odmítá poškozené vozy bezplatně opravovat v rámci záruky. Jiné automobilky v podobných případech obvykle vozy zdarma opraví preventivně v některém ze svých autorizovaných servisů. Darouannovi se bezplatnou opravu podařilo zajistit až díky dopisu od jeho právního zástupce, do té doby se zdálo, že si Tesla servis naúčtuje.

Diskuze Vstoupit do diskuze
87 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články