Toyota si v Japonsku otevřela kopii Nürburgringu

                   

Nürburgring Nordschleife v německém Nurburgu není jen trať pro každého, kdo chce vyzkoušet limity svého auta. Je to také druhý domov pro několik výrobců, kteří hodnotí svá auta nebo zkušební prototypy, zda jsou připravena vydat se do zkutečného provozu. Jedním z těchto výrobců je společnost Toyota Motors.

Číňané kopírují auta, Japonci silnice

Nicméně, vypadá to, že Toyota od dneška už Zelené peklo využívat nebude. Japonská značka zahájila částečný provoz technického centra Toyota Shimoyama – nového výzkumného a vývojového zařízení umístěného v centru města Toyota v prefektuře Aichi v Japonsku.

iZdroj fotografie:

Nürburgring Nordschleife v německém Nurburgu není jen trať pro každého, kdo chce vyzkoušet limity svého auta. Je to také druhý domov pro několik výrobců, kteří hodnotí svá auta nebo zkušební prototypy, zda jsou připravena vydat se do zkutečného provozu. Jedním z těchto výrobců je společnost Toyota Motors.

Číňané kopírují auta, Japonci silnice

Nicméně, vypadá to, že Toyota od dneška už Zelené peklo využívat nebude. Japonská značka zahájila částečný provoz technického centra Toyota Shimoyama – nového výzkumného a vývojového zařízení umístěného v centru města Toyota v prefektuře Aichi v Japonsku.

Zpráva byla oficiálně publikována společností Toyota na jejích internetových stránkách, dva měsíce po ohlášení zpráv o výstavbě.

Trať je navržená přímo zkušebními jezdci

Technické centrum Toyota Shimoyama je zařízení s rozlohou 650,8 hektaru, kde se nacházejí specializované zkušební dráhy, zkušební dráhy simulující dálnici, zařízení pro vývoj vozidel a zkušební dráha simulující venkovskou silnici. Druhá trať je 5,3 km dlouhý okruh, který je podobný Nürburgringu, pouze s převýšením 75 metrů. Využívá místní topografie a nabízí širokou škálu zatáček. Za povšimnutí stojí, že na nové testovací dráze začalo pracovat 50 lidí, převážně z řad testovacích jezdců.

Trať v sobě má prvky silnic z celého světa

„S cílem vyrábět stále lepší vozy jsme i nadále vyvíjeli různé snahy o „cit pro silnici“ a „propojení člověka s autëm “prostřednictvím jízdních testů po celém světě, včetně našeho projektu jízdy přes 5 kontinentů a vytrvalostního závodu 24 hodin na Nürburgringu. Na základě těchto zkušeností jsme na novém testovacím okruhu okopírovali prvky z řady silnic z celého světa. Kromě testovacích jízd po celém světě a replikace náročných jízdních podmínek na novém zkušebním okruhu chceme důkladně zdokonalovat každý z našich modelů a vyvíjet automobily, které symbolizují skutečnou radost z řízení,“ řekl prezident Toyoty Akio Toyoda.

Ostatní části technického centra Toyota Shimoyama – specializované a vysokorychlostní zkušební dráhy – budou otevřeny do roku 2023.

Zpráva byla oficiálně publikována společností Toyota na jejích internetových stránkách, dva měsíce po ohlášení zpráv o výstavbě.

Trať je navržená přímo zkušebními jezdci

Technické centrum Toyota Shimoyama je zařízení s rozlohou 650,8 hektaru, kde se nacházejí specializované zkušební dráhy, zkušební dráhy simulující dálnici, zařízení pro vývoj vozidel a zkušební dráha simulující venkovskou silnici. Druhá trať je 5,3 km dlouhý okruh, který je podobný Nürburgringu, pouze s převýšením 75 metrů. Využívá místní topografie a nabízí širokou škálu zatáček. Za povšimnutí stojí, že na nové testovací dráze začalo pracovat 50 lidí, převážně z řad testovacích jezdců.

iZdroj fotografie:

Nürburgring Nordschleife v německém Nurburgu není jen trať pro každého, kdo chce vyzkoušet limity svého auta. Je to také druhý domov pro několik výrobců, kteří hodnotí svá auta nebo zkušební prototypy, zda jsou připravena vydat se do zkutečného provozu. Jedním z těchto výrobců je společnost Toyota Motors.

Číňané kopírují auta, Japonci silnice

Nicméně, vypadá to, že Toyota od dneška už Zelené peklo využívat nebude. Japonská značka zahájila částečný provoz technického centra Toyota Shimoyama – nového výzkumného a vývojového zařízení umístěného v centru města Toyota v prefektuře Aichi v Japonsku.

Zpráva byla oficiálně publikována společností Toyota na jejích internetových stránkách, dva měsíce po ohlášení zpráv o výstavbě.

Trať je navržená přímo zkušebními jezdci

Technické centrum Toyota Shimoyama je zařízení s rozlohou 650,8 hektaru, kde se nacházejí specializované zkušební dráhy, zkušební dráhy simulující dálnici, zařízení pro vývoj vozidel a zkušební dráha simulující venkovskou silnici. Druhá trať je 5,3 km dlouhý okruh, který je podobný Nürburgringu, pouze s převýšením 75 metrů. Využívá místní topografie a nabízí širokou škálu zatáček. Za povšimnutí stojí, že na nové testovací dráze začalo pracovat 50 lidí, převážně z řad testovacích jezdců.

Trať v sobě má prvky silnic z celého světa

„S cílem vyrábět stále lepší vozy jsme i nadále vyvíjeli různé snahy o „cit pro silnici“ a „propojení člověka s autëm “prostřednictvím jízdních testů po celém světě, včetně našeho projektu jízdy přes 5 kontinentů a vytrvalostního závodu 24 hodin na Nürburgringu. Na základě těchto zkušeností jsme na novém testovacím okruhu okopírovali prvky z řady silnic z celého světa. Kromě testovacích jízd po celém světě a replikace náročných jízdních podmínek na novém zkušebním okruhu chceme důkladně zdokonalovat každý z našich modelů a vyvíjet automobily, které symbolizují skutečnou radost z řízení,“ řekl prezident Toyoty Akio Toyoda.

Ostatní části technického centra Toyota Shimoyama – specializované a vysokorychlostní zkušební dráhy – budou otevřeny do roku 2023.

Trať v sobě má prvky silnic z celého světa

„S cílem vyrábět stále lepší vozy jsme i nadále vyvíjeli různé snahy o „cit pro silnici“ a „propojení člověka s autëm “prostřednictvím jízdních testů po celém světě, včetně našeho projektu jízdy přes 5 kontinentů a vytrvalostního závodu 24 hodin na Nürburgringu. Na základě těchto zkušeností jsme na novém testovacím okruhu okopírovali prvky z řady silnic z celého světa. Kromě testovacích jízd po celém světě a replikace náročných jízdních podmínek na novém zkušebním okruhu chceme důkladně zdokonalovat každý z našich modelů a vyvíjet automobily, které symbolizují skutečnou radost z řízení,“ řekl prezident Toyoty Akio Toyoda.

iZdroj fotografie:

Nürburgring Nordschleife v německém Nurburgu není jen trať pro každého, kdo chce vyzkoušet limity svého auta. Je to také druhý domov pro několik výrobců, kteří hodnotí svá auta nebo zkušební prototypy, zda jsou připravena vydat se do zkutečného provozu. Jedním z těchto výrobců je společnost Toyota Motors.

Číňané kopírují auta, Japonci silnice

Nicméně, vypadá to, že Toyota od dneška už Zelené peklo využívat nebude. Japonská značka zahájila částečný provoz technického centra Toyota Shimoyama – nového výzkumného a vývojového zařízení umístěného v centru města Toyota v prefektuře Aichi v Japonsku.

Zpráva byla oficiálně publikována společností Toyota na jejích internetových stránkách, dva měsíce po ohlášení zpráv o výstavbě.

Trať je navržená přímo zkušebními jezdci

Technické centrum Toyota Shimoyama je zařízení s rozlohou 650,8 hektaru, kde se nacházejí specializované zkušební dráhy, zkušební dráhy simulující dálnici, zařízení pro vývoj vozidel a zkušební dráha simulující venkovskou silnici. Druhá trať je 5,3 km dlouhý okruh, který je podobný Nürburgringu, pouze s převýšením 75 metrů. Využívá místní topografie a nabízí širokou škálu zatáček. Za povšimnutí stojí, že na nové testovací dráze začalo pracovat 50 lidí, převážně z řad testovacích jezdců.

Trať v sobě má prvky silnic z celého světa

„S cílem vyrábět stále lepší vozy jsme i nadále vyvíjeli různé snahy o „cit pro silnici“ a „propojení člověka s autëm “prostřednictvím jízdních testů po celém světě, včetně našeho projektu jízdy přes 5 kontinentů a vytrvalostního závodu 24 hodin na Nürburgringu. Na základě těchto zkušeností jsme na novém testovacím okruhu okopírovali prvky z řady silnic z celého světa. Kromě testovacích jízd po celém světě a replikace náročných jízdních podmínek na novém zkušebním okruhu chceme důkladně zdokonalovat každý z našich modelů a vyvíjet automobily, které symbolizují skutečnou radost z řízení,“ řekl prezident Toyoty Akio Toyoda.

Ostatní části technického centra Toyota Shimoyama – specializované a vysokorychlostní zkušební dráhy – budou otevřeny do roku 2023.

Ostatní části technického centra Toyota Shimoyama – specializované a vysokorychlostní zkušební dráhy – budou otevřeny do roku 2023.

Diskuze Vstoupit do diskuze
90 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články