Tyto ojetiny nadchnou spolehlivostí, i nízkými provozními náklady

                   

Cena u aut jasně rozhoduje. Především při koupi, kdy máme určitý volný obnos peněz a chceme za něho získat to nejlepší. Vhodné je také hledět do budoucna, jelikož auto si obvykle kupujeme spíše na delší dobu. A čím lépe a dobře nám dokáže sloužit, tím více můžeme mluvit o tom, že jsme naše peníze investovali dobře.

Proto je dobré vybírat vozy jak podle toho, kolik momentálně stojí, tak i podle toho, jaké jsou jejich provozní náklady, jaké jsou jejich náklady na servis, nebo také podle toho, zda je daný servis vůbec potřeba. Jaká vozy z tohoto pohledu vychází nejlépe? Některé dost možná překvapí.

iZDROJ FOTOGRAFIE: Freepik.com

Dacia Logan

U nás se Logan prodává pod značkou Dacia, ale jsou lokality, kde je prodáván pod označením Renault Logan. Tolik k doplnění faktů o tomto voze, u kterého máme na mysli jeho první generaci. Už pořizovací cena nového vozu zaujala svou nízkou hodnotou. A stejné je to v případě, kdy se poohlížíte po ojetině. Důvodem nízkých cen není ani tak nespolehlivost, ale spíše jednoduchost. A to má své výhody. Neplatíte za něco, co je zbytečné, servis není složitý a auto má o to méně věcí, které se mohou pokazit.

iZDROJ FOTOGRAFIE: Freepik.com

Nissan Almera Classic

Druhým tipem na auto, které kombinuje vysokou spolehlivost a příznivé provozní náklady, je Nissan Almera Classic. Osvědčenou volbou je v případě tohoto vozu benzinová motorizace o objemu 1,6 litrů, který nabízí výkon 107 koní točivý moment 146 Nm. Vzhledem k charakteru vozu a účelu jeho použití jde o zcela dostačující hodnoty.

iZDROJ FOTOGRAFIE: Freepik.com

Škoda Octavia

Těžko by se sestavoval žebříček spolehlivých ojetých vozů, pokud by v něm měla chybět tuzemská stálice na poli obliby. Tedy Škoda Octavia. Konkrétně druhá generace velmi populárního modelu. Určitě je třeba připomenout, že i s motorizací o objemu 1,6 litrů a výkonem 102 koní se nemusí jednat o špatnou volbu. To dodáváme jako informaci pro ty, kteří si v nabídce nejsou jisti tím, co ano a  co nikoliv.

Diskuze Vstoupit do diskuze
137 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články