Volkswagen ID.3 budí emoce a také zájem. Co o tomto modelu zatím víme?

                   

Už v minulosti Volkswagen uvedl, že je to právě elektřina, do které bude dávat tolik nadějí v souvislosti s vývojem automobilového trhu. Nyní je možné říci, že nová éra v podstatě již začala. To proto, že byl představený automobil Volkswagen ID.3. Novinka v podobě městského automobilu čistě na elektřinu.

K dispozici ve třech variantách

Kdo po elektromobilu Volkswagen ID.3 zatouží, ten bude mít možnost vybrat si hned ze tří variant podle celkového dojezdu. Ten nejkratší slibuje vzdálenost 330 kilometrů, ten delší potom 420 kilometrů a nejlepší má být model s baterií 77 kWh s dojezdem 550 kilometrů.

Kladem má být hlavně rychlost nabíjení

Vše se samozřejmě odvíjí od konkrétní nabíječky. Pokud bude mít dostatečný výkon, bude možné auto nabíjet opravdu rychle. Za ideálních podmínek mluvíme o tom, že zhruba za 30 minut by měl být Volkswagen ID.3 nabitý tak, že zvládne ujet kolem 250 kilometrů. Nutno však dodat, že realita spojená s dostupností nabíječek s výkonem 100 kW, který toto dosáhne, není moc příznivá. U řady stanic u nás je výkon zhruba poloviční. Kladem vozu však má být to, že nebude problém nabíjení na stanicích s výkonem až 125 kW DC. Čas potřebný k nabití se tedy ještě zkrátí.

Objednávky jsou spuštěny

I když mnoho informací zatím uvolněno nebylo, již je možné auto objednávat. Nutno říci, že o model Volkswagen ID.3 je opravdu velký zájem, jelikož aktuálně mluvíme o stovkách tisících zájemců. Nutno také dodat, že dříve než v roce 2020 první vozy z výrobní linky nesjedou. Zájemci si tak budou muset zhruba rok počkat na to, než objednané auto dostanou. Zamíří k ním z továrny ve Zwickau, kde se má tento model vyrábět.

Kdy bude oficiálně představený?

Zajímá vás, kdy dojde k oficiálnímu odhalení a představení tohoto modelu? Bude nutné si na něj nějakou dobu počkat, jelikož automobilka se nechala slyšet, že si ho nechává jako zlatý hřeb do autosalonu ve Frankfurtu. A ten se bude konat až na podzim.

Diskuze Vstoupit do diskuze
77 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články