Když se podíváte pod kapotu tohoto GTI uvidíte motor VR6 s přidaným turbodmychadlem – to není na scéně tuningu VW nic neobvyklého. Podívejte se do kufru a uvidíte další VR6 s turbem. Když se to dá dohromady, máte motory s výkonem 1 600 koní (1 193 kilowattů), které jsou řízeny dvojicí převodovek a mohou běžet každá nezávisle, nebo být spojeny.

Vlastník GTI ve videu uvedl, že všechny komponenty pohonných jednotek mohou fungovat zcela nezávisle. V jednom okamžiku tento Volkswagen GTI odjíždí jen za běhu předního motoru. Pro samostatnou kontrolu předních a zadních kol má zvláštní brzdové pedály. Není to paráda?

Asi byste také očekávali, že GTI s pohonem všech kol a dvěma motory, které do kol posílají 1 600 koní, bude zatraceně rychlé. Toto video ukazuje, půlmílový úsek kde to GTI vytáhlo na 296 km/h v tom, vlastník auta ale přiznává, že se už trochu bál. Vzhledem k tomu, že vozidlo nemá žádné přidané aerodynamické prvky, trochu sebou ve vysoké rychlosti hází. Trochu pomoci přináší alespoň padák.

Video pak přeskočí na čtvrt-mílový závod, kde GTI v čase 9.06 jede rychlostí rychlosti 252,5 km / h poté, co se mu zakouřilo od předních i zadních gum. Bohužel čas nemohl být překonán, protože frankensteinovský VW Golf při dalším pokusu zlikvidoval svou převodovku – nebo spíše jednu z převodovek.

Majitel VR12 uvedl, že je to stále ještě nedokončené dílo, takže doufejme, že se vrátí silnější než kdy jindy, protože to je jedna z nejlepších přestaveb, jaké jsme kdy viděli.