Zloději uvedli, jaké vozy se nejlépe a jaké nejhůře kradou

                   

Nikdo nechce, aby jeho auto skončilo v rukou zloděje. I proto se snažíme vůz všemožně chránit různými bezpečnostními prvky. Jsou ale vůbec k něčemu a je možné auto skutečně stoprocentně ochránit? Podle zlodějů vozidel skutečně existují auta, která se kradou lépe a která se naopak kradou hůře.

Klasický zámek moc nefunguje

Každý své auto po odchodu zamkne. Stačí ale běžný zámek k tomu, aby bylo auto stoprocentně chráněno? Obvykle nikoliv. Stačí pár správných pohybů a zloděj je uvnitř vozu. Ostatně i různé asistenční služby vám dokážou pomoci dostat se do zamčeného vozu, tak proč by to nezvládl zloděj? Riziko vniknutí se však sníží, pokud parkujete na veřejném, živém místě, kde by mohl neznámého lapku někdo vidět.

iZDROJ FOTOGRAFIE: Pixabay.com

Není alarm, jako alarm

Jsou samozřejmě i další bezpečnostní prvky, jako třeba alarmy. Ne všechny se ale svou kvalitou vyrovnají. Díky moderní technice si zloději dokážou klidně poradit i s alarmy. Čím jednodušší a tedy i levnější jsou, tím to pro ně je snadnější. Pokud už tedy nad alarmem přemýšlíte, je lepší investovat do pořádného systému, který nebude tak snadné obejít.

Auta s bezklíčovým vstupem jako riziko

S rozvojem bezklíčové technologie přišla i její slabina. Zlodějům stačí zesílit signál z klíčku u vás doma, nasměrovat ho k autu a to bez jakéhokoliv poškození otevřou, ale i nastartují a odjedou s ním. A doba, kdy zesilovací zařízení bylo velkou složitou anténou, je pryč. Ty nejmodernější prvky se vejdou i do malého kufříku. Proto je dobré klíčky ukládat na bezpečné místo.

iZDROJ FOTOGRAFIE: Pixabay.com

Roli hraje i vaše auto

Jsou auta, která se kradou více, a vozy, které méně. I volbou toho správného vozu lze ovlivnit, zda se stane terčem zlodějů, nebo nikoliv. Někteří však nekradou auto jako takové, ale věci z něho. I zde je obezřetnost na místě a tak byste nikdy neměli nechávat v autě cennosti, a už vůbec ne tak, aby byly na viditelném místě. I tímto lze riziko krádeže snížit.

Diskuze Vstoupit do diskuze
139 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články