Zvládnou i půl milionu kilometrů. Tyto vozy vydrží skoro všechno

                   

Koupit auto s vyšším nájezdem kilometrů nemusí být zase až tak velký problém. Jak proto, že obecně to auta zvládnou, tak i proto, že v rámci automobilového trhu existuje několik možností, které jasně ukazují na to, že ani půl milionu najetých kilometrů nemusí být velký problém a auto může sloužit i nadále. Zde už je ale nutné dobře vybírat a my vám ukážeme, co byste měli v ideálním případě zvolit.

V praxi mluvíme o tom, že pokud si koupíte takové auto jako nové, můžete s ním s průměrným 15 tisícovým nájezdem ročně cestovat přes 30 let. Nebo máte jistotu, že když si koupíte ojetinu, rozhodně vám brzy neselže. A jaké jsou ty nejlepší držáci, s rokem výroby po 2010?

iZDROJ FOTOGRAFIE: Freepik.com

Mercedes E-Class W212

Známý a celkem zajímavý model, který se vyráběl od roku 2009 do roku 2016. Pořídit tak můžete i pouze 4 roky staré auto a následně si desítky let užívat jeho spolehlivost. Zvláště pokud bude mít pod kapotou motorizaci o objemu 2,2 litru, která nabídne výkon 170 koní. Samozřejmě mluvíme o naftovém motoru, který by neměl problém zvládnout i stovky tisíc kilometrů.

iZDROJ FOTOGRAFIE: Freepik.com

Volkswagen Touran

Auto, které spíše než designem upoutá svou praktičností. Jedná se o auto, které rozhodně nezklame početnou rodinu. I když lze narazit i na motorizace 1,4 TSI, často předělané také na plyn, tak jako lepší volbu doporučujeme osvědčený motor 1,6 TDI. I tady můžeme mluvit o tom, že pokud jde o vyšší kilometrové nájezdy ve stovkách tisících, nemělo by mít toto auto s tímto motorem problémy.

iZDROJ FOTOGRAFIE: Freepik.com

Toyota Prius

Že jsou vozy Toyota osvědčenou volbou, o tom samozřejmě není pochyb. Fakta o jejich spolehlivosti kolují světem a většina vozů v portfoliu značky je jenom potvrzuje. A to i v případě, že zmíníme model Toyota Prius s hybridní technologií. Kombinace elektromotoru a hlavně motoru o objemu 1,8 litru funguje nejenom velmi spolehlivě, ale je předurčena také k možnosti zvládat dlouhé kilometrové nájezdy. A to klidně i ve městě, kde se právě existence elektromotoru skvěle hodí.

iZDROJ FOTOGRAFIE: Freepik.com

Škoda Roomster a Škoda Yeti

Mladoboleslavská Škoda nemusí být vyhlášená jenom svou Octavií. I pokud sáhnete po modelech Škoda Roomster a Škoda Yeti, nemusíte udělat chybu. I tato auta by měla zvládnout vysoký kilometrový nájezd, ve stovkách tisících. Jasně to potvrzují třeba inzeráty na tyto ojetiny. Lepší možností pokud jde o vysoké nájezdy je pochopitelně nafta, ale i benzinová motorizace 1,4 nemusí zase až tolik zklamat.

Diskuze Vstoupit do diskuze
68 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články