Elektromobily vytlačí auta se spalovacími motory dříve, než myslíme, říká analýza. Důvod vás překvapí

                   

Na oblíbeném portálu Inside EVs se objevil nenápadný článek, který shrnuje důvody, proč začínají mít výrobci elektrických aut oproti producentům vozů se spalovacími motory navrch. Přestože je nutné vyřešit ještě spoustu otázek, je zjevné, že tradiční automobilky nemohou tyto výhody ignorovat. Důsledkem může být mnohem rychlejší konec spalovacích motorů, než si dokážeme představit.

Tři motory a přes 30 verzí pohonu

První velkou výhodou, kterou mají výrobci elektrických vozidel, je jednoduchá, a přesto velmi efektivní flexibilita, která je součástí elektrických motorů. Čtyřkolový elektromobil může mít jeden, dva, tři nebo čtyři motory. Více motorů může pracovat v tandemu nebo samostatně napájet každé ze čtyř kol.


Mohlo by vás zajímat: VW končí se spalovacími motory; bude bojkotovat Škodu?

To dává výrobci možnost nabízet více možností pohonu a výkonu, přestože musí navrhnout a postavit pouze několik typů motorů. Výrobce elektrických automobilů tak může vyvíjet a vyrábět třeba jen tři motory, a přesto s malými úpravami nabídne až 30 různých variant pohonu a výkonu (samozřejmě jich asi nebude nabízet 30, ale i to je možné). Tradiční výrobce vozů se spalovacími motory by musel vynaložit náklady na vývoj a výrobu mnohem většího počtu motorových variant, aby mohl takové pestrosti konkurovat. Každý typ spalovacího motoru pak potřebuje vlastní výrobní a montážní linku. Oproti tomu výrobce elektrických vozů těží z jednoduché konstrukce a má velké úspory, protože vyrábí mnoho variant pohonu ze stejných motorů.

iZdroj fotografie:

Na oblíbeném portálu Inside EVs se objevil nenápadný článek, který shrnuje důvody, proč začínají mít výrobci elektrických aut oproti producentům vozů se spalovacími motory navrch. Přestože je nutné vyřešit ještě spoustu otázek, je zjevné, že tradiční automobilky nemohou tyto výhody ignorovat. Důsledkem může být mnohem rychlejší konec spalovacích motorů, než si dokážeme představit.

Tři motory a přes 30 verzí pohonu

První velkou výhodou, kterou mají výrobci elektrických vozidel, je jednoduchá, a přesto velmi efektivní flexibilita, která je součástí elektrických motorů. Čtyřkolový elektromobil může mít jeden, dva, tři nebo čtyři motory. Více motorů může pracovat v tandemu nebo samostatně napájet každé ze čtyř kol.


Mohlo by vás zajímat: VW končí se spalovacími motory; bude bojkotovat Škodu?

To dává výrobci možnost nabízet více možností pohonu a výkonu, přestože musí navrhnout a postavit pouze několik typů motorů. Výrobce elektrických automobilů tak může vyvíjet a vyrábět třeba jen tři motory, a přesto s malými úpravami nabídne až 30 různých variant pohonu a výkonu (samozřejmě jich asi nebude nabízet 30, ale i to je možné). Tradiční výrobce vozů se spalovacími motory by musel vynaložit náklady na vývoj a výrobu mnohem většího počtu motorových variant, aby mohl takové pestrosti konkurovat. Každý typ spalovacího motoru pak potřebuje vlastní výrobní a montážní linku. Oproti tomu výrobce elektrických vozů těží z jednoduché konstrukce a má velké úspory, protože vyrábí mnoho variant pohonu ze stejných motorů.

Svět elektrických vozů se odklání od používání termínu koňské síly, pro jednoduchost však zacházejme s konstantou výkonu, jako by byla stabilní. Výrobce EV může mít například tři motory o výkonu 160, 200 a 260 koňských sil, a přitom může nabízet jedno vozidlo o výkonu 160 koní, druhé o výkonu 360 koní, u dalšího motoru variantu o výkonu 520 koní a 1 040 koní stejně jako mnoho dalších možných verzí pohonu.


Mohlo by vás zajímat: Dálniční známky budou elektronické …a možná zdraží o třetinu

Tato jednoduchost, která umožňuje vyrábět jen několik typů motorů, a přitom dodávat mnoho různých druhů pohonů a výkonových variant dává výrobcům elektromobilů obrovskou výhodu.

Méně komplikovaný pohon

Další, zjevnější, výhoda, kterou si výrobci elektrických aut užívají plnými doušky, je práce s jednodušším pohonem. Elektrický vůz má mnohem jednodušší pohonnou jednotku ve srovnání s vozidlem ICE. Převodovka je mnohem jednodušší a menší. Pohon lze umístit blíže ke kolům, kde je potřeba trakce. A elektromobily nepotřebují výfuk ani podobné systémy. To by mělo umožnit výrobcům elektromobilů snížit v průběhu času celkové výrobní náklady.

Žádné starosti ohledně emisních předpisů

Další velkou výhodou, kterou mají výrobci elektrovozů, je skutečnost, že nejsou omezeni současnými nebo budoucími emisními předpisy. Výrobce elektromotorů se nemusí starat o přizpůsobení nabízeného produktu tak, aby vyhovoval nařízením emisích, a to ani nyní, ani v budoucnu.

Výrobci elektroaut mohou svobodně navrhovat a vyrábět vozidla v jakémkoli tvaru, velikosti nebo konfiguraci, kterou si podle zájmu a poptávky na trhu umanou.

Větší zisky pro výrobce

Poslední velkou výhodou, kterou mohou výrobci elektromobilů v současné době využívat, jsou vyšší příjmy (a potenciální zisková marže) na každém prodaném vozidle. Elektrická auta mohou v současné době nasazovat prémiovou cenu oproti svým protějškům na fosilní paliva, protože kupující vědí, že utratí méně za palivo, údržbu a mechanické opravy. To znamená, že namísto příjmů plynoucích výrobcům pohonných hmot a maziv a autoservisům jdou tyto peníze přímo výrobci elektromobilu, který má tím pádem vyšší marže.

Skutečnost, že vozidlo je elektrické, znamená, že může stát přibližně o 70 000 až 150 000 korun více než jeho protějšek se spalovacím motorem. To znamená, že výrobce elektrických aut má oproti ostatním hráčům na trhu větší marži z jednoho vyrobeného vozu a také vyšší zisk. A v průběhu času, jelikož se snižují související náklady na výrobu elektromobilů, se toto větší potenciální ziskové rozpětí bude i nadále zvyšovat nebo přinejmenším zůstane stejné, i pokud se zavedou levnější verze EV.

Takže výrobci elektromotorů mohou na každém prodaném vozidle ve srovnání se svými protějšky na fosilní paliva realizovat větší zisk.

Ze všech těchto důvodů je zřejmé, že výrobci elektrických vozidel budou mít žně. Možná to je důvodem, proč se skupina VW, GM a další se připojují k Tesle v prosazování elektrické dopravní revoluce.

Svět elektrických vozů se odklání od používání termínu koňské síly, pro jednoduchost však zacházejme s konstantou výkonu, jako by byla stabilní. Výrobce EV může mít například tři motory o výkonu 160, 200 a 260 koňských sil, a přitom může nabízet jedno vozidlo o výkonu 160 koní, druhé o výkonu 360 koní, u dalšího motoru variantu o výkonu 520 koní a 1 040 koní stejně jako mnoho dalších možných verzí pohonu.


Mohlo by vás zajímat: Dálniční známky budou elektronické …a možná zdraží o třetinu

Tato jednoduchost, která umožňuje vyrábět jen několik typů motorů, a přitom dodávat mnoho různých druhů pohonů a výkonových variant dává výrobcům elektromobilů obrovskou výhodu.

Méně komplikovaný pohon

Další, zjevnější, výhoda, kterou si výrobci elektrických aut užívají plnými doušky, je práce s jednodušším pohonem. Elektrický vůz má mnohem jednodušší pohonnou jednotku ve srovnání s vozidlem ICE. Převodovka je mnohem jednodušší a menší. Pohon lze umístit blíže ke kolům, kde je potřeba trakce. A elektromobily nepotřebují výfuk ani podobné systémy. To by mělo umožnit výrobcům elektromobilů snížit v průběhu času celkové výrobní náklady.

iZdroj fotografie:

Na oblíbeném portálu Inside EVs se objevil nenápadný článek, který shrnuje důvody, proč začínají mít výrobci elektrických aut oproti producentům vozů se spalovacími motory navrch. Přestože je nutné vyřešit ještě spoustu otázek, je zjevné, že tradiční automobilky nemohou tyto výhody ignorovat. Důsledkem může být mnohem rychlejší konec spalovacích motorů, než si dokážeme představit.

Tři motory a přes 30 verzí pohonu

První velkou výhodou, kterou mají výrobci elektrických vozidel, je jednoduchá, a přesto velmi efektivní flexibilita, která je součástí elektrických motorů. Čtyřkolový elektromobil může mít jeden, dva, tři nebo čtyři motory. Více motorů může pracovat v tandemu nebo samostatně napájet každé ze čtyř kol.


Mohlo by vás zajímat: VW končí se spalovacími motory; bude bojkotovat Škodu?

To dává výrobci možnost nabízet více možností pohonu a výkonu, přestože musí navrhnout a postavit pouze několik typů motorů. Výrobce elektrických automobilů tak může vyvíjet a vyrábět třeba jen tři motory, a přesto s malými úpravami nabídne až 30 různých variant pohonu a výkonu (samozřejmě jich asi nebude nabízet 30, ale i to je možné). Tradiční výrobce vozů se spalovacími motory by musel vynaložit náklady na vývoj a výrobu mnohem většího počtu motorových variant, aby mohl takové pestrosti konkurovat. Každý typ spalovacího motoru pak potřebuje vlastní výrobní a montážní linku. Oproti tomu výrobce elektrických vozů těží z jednoduché konstrukce a má velké úspory, protože vyrábí mnoho variant pohonu ze stejných motorů.

Svět elektrických vozů se odklání od používání termínu koňské síly, pro jednoduchost však zacházejme s konstantou výkonu, jako by byla stabilní. Výrobce EV může mít například tři motory o výkonu 160, 200 a 260 koňských sil, a přitom může nabízet jedno vozidlo o výkonu 160 koní, druhé o výkonu 360 koní, u dalšího motoru variantu o výkonu 520 koní a 1 040 koní stejně jako mnoho dalších možných verzí pohonu.


Mohlo by vás zajímat: Dálniční známky budou elektronické …a možná zdraží o třetinu

Tato jednoduchost, která umožňuje vyrábět jen několik typů motorů, a přitom dodávat mnoho různých druhů pohonů a výkonových variant dává výrobcům elektromobilů obrovskou výhodu.

Méně komplikovaný pohon

Další, zjevnější, výhoda, kterou si výrobci elektrických aut užívají plnými doušky, je práce s jednodušším pohonem. Elektrický vůz má mnohem jednodušší pohonnou jednotku ve srovnání s vozidlem ICE. Převodovka je mnohem jednodušší a menší. Pohon lze umístit blíže ke kolům, kde je potřeba trakce. A elektromobily nepotřebují výfuk ani podobné systémy. To by mělo umožnit výrobcům elektromobilů snížit v průběhu času celkové výrobní náklady.

Žádné starosti ohledně emisních předpisů

Další velkou výhodou, kterou mají výrobci elektrovozů, je skutečnost, že nejsou omezeni současnými nebo budoucími emisními předpisy. Výrobce elektromotorů se nemusí starat o přizpůsobení nabízeného produktu tak, aby vyhovoval nařízením emisích, a to ani nyní, ani v budoucnu.

Výrobci elektroaut mohou svobodně navrhovat a vyrábět vozidla v jakémkoli tvaru, velikosti nebo konfiguraci, kterou si podle zájmu a poptávky na trhu umanou.

Větší zisky pro výrobce

Poslední velkou výhodou, kterou mohou výrobci elektromobilů v současné době využívat, jsou vyšší příjmy (a potenciální zisková marže) na každém prodaném vozidle. Elektrická auta mohou v současné době nasazovat prémiovou cenu oproti svým protějškům na fosilní paliva, protože kupující vědí, že utratí méně za palivo, údržbu a mechanické opravy. To znamená, že namísto příjmů plynoucích výrobcům pohonných hmot a maziv a autoservisům jdou tyto peníze přímo výrobci elektromobilu, který má tím pádem vyšší marže.

Skutečnost, že vozidlo je elektrické, znamená, že může stát přibližně o 70 000 až 150 000 korun více než jeho protějšek se spalovacím motorem. To znamená, že výrobce elektrických aut má oproti ostatním hráčům na trhu větší marži z jednoho vyrobeného vozu a také vyšší zisk. A v průběhu času, jelikož se snižují související náklady na výrobu elektromobilů, se toto větší potenciální ziskové rozpětí bude i nadále zvyšovat nebo přinejmenším zůstane stejné, i pokud se zavedou levnější verze EV.

Takže výrobci elektromotorů mohou na každém prodaném vozidle ve srovnání se svými protějšky na fosilní paliva realizovat větší zisk.

Ze všech těchto důvodů je zřejmé, že výrobci elektrických vozidel budou mít žně. Možná to je důvodem, proč se skupina VW, GM a další se připojují k Tesle v prosazování elektrické dopravní revoluce.

Žádné starosti ohledně emisních předpisů

Další velkou výhodou, kterou mají výrobci elektrovozů, je skutečnost, že nejsou omezeni současnými nebo budoucími emisními předpisy. Výrobce elektromotorů se nemusí starat o přizpůsobení nabízeného produktu tak, aby vyhovoval nařízením emisích, a to ani nyní, ani v budoucnu.

iZdroj fotografie:

Na oblíbeném portálu Inside EVs se objevil nenápadný článek, který shrnuje důvody, proč začínají mít výrobci elektrických aut oproti producentům vozů se spalovacími motory navrch. Přestože je nutné vyřešit ještě spoustu otázek, je zjevné, že tradiční automobilky nemohou tyto výhody ignorovat. Důsledkem může být mnohem rychlejší konec spalovacích motorů, než si dokážeme představit.

Tři motory a přes 30 verzí pohonu

První velkou výhodou, kterou mají výrobci elektrických vozidel, je jednoduchá, a přesto velmi efektivní flexibilita, která je součástí elektrických motorů. Čtyřkolový elektromobil může mít jeden, dva, tři nebo čtyři motory. Více motorů může pracovat v tandemu nebo samostatně napájet každé ze čtyř kol.


Mohlo by vás zajímat: VW končí se spalovacími motory; bude bojkotovat Škodu?

To dává výrobci možnost nabízet více možností pohonu a výkonu, přestože musí navrhnout a postavit pouze několik typů motorů. Výrobce elektrických automobilů tak může vyvíjet a vyrábět třeba jen tři motory, a přesto s malými úpravami nabídne až 30 různých variant pohonu a výkonu (samozřejmě jich asi nebude nabízet 30, ale i to je možné). Tradiční výrobce vozů se spalovacími motory by musel vynaložit náklady na vývoj a výrobu mnohem většího počtu motorových variant, aby mohl takové pestrosti konkurovat. Každý typ spalovacího motoru pak potřebuje vlastní výrobní a montážní linku. Oproti tomu výrobce elektrických vozů těží z jednoduché konstrukce a má velké úspory, protože vyrábí mnoho variant pohonu ze stejných motorů.

Svět elektrických vozů se odklání od používání termínu koňské síly, pro jednoduchost však zacházejme s konstantou výkonu, jako by byla stabilní. Výrobce EV může mít například tři motory o výkonu 160, 200 a 260 koňských sil, a přitom může nabízet jedno vozidlo o výkonu 160 koní, druhé o výkonu 360 koní, u dalšího motoru variantu o výkonu 520 koní a 1 040 koní stejně jako mnoho dalších možných verzí pohonu.


Mohlo by vás zajímat: Dálniční známky budou elektronické …a možná zdraží o třetinu

Tato jednoduchost, která umožňuje vyrábět jen několik typů motorů, a přitom dodávat mnoho různých druhů pohonů a výkonových variant dává výrobcům elektromobilů obrovskou výhodu.

Méně komplikovaný pohon

Další, zjevnější, výhoda, kterou si výrobci elektrických aut užívají plnými doušky, je práce s jednodušším pohonem. Elektrický vůz má mnohem jednodušší pohonnou jednotku ve srovnání s vozidlem ICE. Převodovka je mnohem jednodušší a menší. Pohon lze umístit blíže ke kolům, kde je potřeba trakce. A elektromobily nepotřebují výfuk ani podobné systémy. To by mělo umožnit výrobcům elektromobilů snížit v průběhu času celkové výrobní náklady.

Žádné starosti ohledně emisních předpisů

Další velkou výhodou, kterou mají výrobci elektrovozů, je skutečnost, že nejsou omezeni současnými nebo budoucími emisními předpisy. Výrobce elektromotorů se nemusí starat o přizpůsobení nabízeného produktu tak, aby vyhovoval nařízením emisích, a to ani nyní, ani v budoucnu.

Výrobci elektroaut mohou svobodně navrhovat a vyrábět vozidla v jakémkoli tvaru, velikosti nebo konfiguraci, kterou si podle zájmu a poptávky na trhu umanou.

Větší zisky pro výrobce

Poslední velkou výhodou, kterou mohou výrobci elektromobilů v současné době využívat, jsou vyšší příjmy (a potenciální zisková marže) na každém prodaném vozidle. Elektrická auta mohou v současné době nasazovat prémiovou cenu oproti svým protějškům na fosilní paliva, protože kupující vědí, že utratí méně za palivo, údržbu a mechanické opravy. To znamená, že namísto příjmů plynoucích výrobcům pohonných hmot a maziv a autoservisům jdou tyto peníze přímo výrobci elektromobilu, který má tím pádem vyšší marže.

Skutečnost, že vozidlo je elektrické, znamená, že může stát přibližně o 70 000 až 150 000 korun více než jeho protějšek se spalovacím motorem. To znamená, že výrobce elektrických aut má oproti ostatním hráčům na trhu větší marži z jednoho vyrobeného vozu a také vyšší zisk. A v průběhu času, jelikož se snižují související náklady na výrobu elektromobilů, se toto větší potenciální ziskové rozpětí bude i nadále zvyšovat nebo přinejmenším zůstane stejné, i pokud se zavedou levnější verze EV.

Takže výrobci elektromotorů mohou na každém prodaném vozidle ve srovnání se svými protějšky na fosilní paliva realizovat větší zisk.

Ze všech těchto důvodů je zřejmé, že výrobci elektrických vozidel budou mít žně. Možná to je důvodem, proč se skupina VW, GM a další se připojují k Tesle v prosazování elektrické dopravní revoluce.

Výrobci elektroaut mohou svobodně navrhovat a vyrábět vozidla v jakémkoli tvaru, velikosti nebo konfiguraci, kterou si podle zájmu a poptávky na trhu umanou.

Větší zisky pro výrobce

Poslední velkou výhodou, kterou mohou výrobci elektromobilů v současné době využívat, jsou vyšší příjmy (a potenciální zisková marže) na každém prodaném vozidle. Elektrická auta mohou v současné době nasazovat prémiovou cenu oproti svým protějškům na fosilní paliva, protože kupující vědí, že utratí méně za palivo, údržbu a mechanické opravy. To znamená, že namísto příjmů plynoucích výrobcům pohonných hmot a maziv a autoservisům jdou tyto peníze přímo výrobci elektromobilu, který má tím pádem vyšší marže.

iZdroj fotografie:

Na oblíbeném portálu Inside EVs se objevil nenápadný článek, který shrnuje důvody, proč začínají mít výrobci elektrických aut oproti producentům vozů se spalovacími motory navrch. Přestože je nutné vyřešit ještě spoustu otázek, je zjevné, že tradiční automobilky nemohou tyto výhody ignorovat. Důsledkem může být mnohem rychlejší konec spalovacích motorů, než si dokážeme představit.

Tři motory a přes 30 verzí pohonu

První velkou výhodou, kterou mají výrobci elektrických vozidel, je jednoduchá, a přesto velmi efektivní flexibilita, která je součástí elektrických motorů. Čtyřkolový elektromobil může mít jeden, dva, tři nebo čtyři motory. Více motorů může pracovat v tandemu nebo samostatně napájet každé ze čtyř kol.


Mohlo by vás zajímat: VW končí se spalovacími motory; bude bojkotovat Škodu?

To dává výrobci možnost nabízet více možností pohonu a výkonu, přestože musí navrhnout a postavit pouze několik typů motorů. Výrobce elektrických automobilů tak může vyvíjet a vyrábět třeba jen tři motory, a přesto s malými úpravami nabídne až 30 různých variant pohonu a výkonu (samozřejmě jich asi nebude nabízet 30, ale i to je možné). Tradiční výrobce vozů se spalovacími motory by musel vynaložit náklady na vývoj a výrobu mnohem většího počtu motorových variant, aby mohl takové pestrosti konkurovat. Každý typ spalovacího motoru pak potřebuje vlastní výrobní a montážní linku. Oproti tomu výrobce elektrických vozů těží z jednoduché konstrukce a má velké úspory, protože vyrábí mnoho variant pohonu ze stejných motorů.

Svět elektrických vozů se odklání od používání termínu koňské síly, pro jednoduchost však zacházejme s konstantou výkonu, jako by byla stabilní. Výrobce EV může mít například tři motory o výkonu 160, 200 a 260 koňských sil, a přitom může nabízet jedno vozidlo o výkonu 160 koní, druhé o výkonu 360 koní, u dalšího motoru variantu o výkonu 520 koní a 1 040 koní stejně jako mnoho dalších možných verzí pohonu.


Mohlo by vás zajímat: Dálniční známky budou elektronické …a možná zdraží o třetinu

Tato jednoduchost, která umožňuje vyrábět jen několik typů motorů, a přitom dodávat mnoho různých druhů pohonů a výkonových variant dává výrobcům elektromobilů obrovskou výhodu.

Méně komplikovaný pohon

Další, zjevnější, výhoda, kterou si výrobci elektrických aut užívají plnými doušky, je práce s jednodušším pohonem. Elektrický vůz má mnohem jednodušší pohonnou jednotku ve srovnání s vozidlem ICE. Převodovka je mnohem jednodušší a menší. Pohon lze umístit blíže ke kolům, kde je potřeba trakce. A elektromobily nepotřebují výfuk ani podobné systémy. To by mělo umožnit výrobcům elektromobilů snížit v průběhu času celkové výrobní náklady.

Žádné starosti ohledně emisních předpisů

Další velkou výhodou, kterou mají výrobci elektrovozů, je skutečnost, že nejsou omezeni současnými nebo budoucími emisními předpisy. Výrobce elektromotorů se nemusí starat o přizpůsobení nabízeného produktu tak, aby vyhovoval nařízením emisích, a to ani nyní, ani v budoucnu.

Výrobci elektroaut mohou svobodně navrhovat a vyrábět vozidla v jakémkoli tvaru, velikosti nebo konfiguraci, kterou si podle zájmu a poptávky na trhu umanou.

Větší zisky pro výrobce

Poslední velkou výhodou, kterou mohou výrobci elektromobilů v současné době využívat, jsou vyšší příjmy (a potenciální zisková marže) na každém prodaném vozidle. Elektrická auta mohou v současné době nasazovat prémiovou cenu oproti svým protějškům na fosilní paliva, protože kupující vědí, že utratí méně za palivo, údržbu a mechanické opravy. To znamená, že namísto příjmů plynoucích výrobcům pohonných hmot a maziv a autoservisům jdou tyto peníze přímo výrobci elektromobilu, který má tím pádem vyšší marže.

Skutečnost, že vozidlo je elektrické, znamená, že může stát přibližně o 70 000 až 150 000 korun více než jeho protějšek se spalovacím motorem. To znamená, že výrobce elektrických aut má oproti ostatním hráčům na trhu větší marži z jednoho vyrobeného vozu a také vyšší zisk. A v průběhu času, jelikož se snižují související náklady na výrobu elektromobilů, se toto větší potenciální ziskové rozpětí bude i nadále zvyšovat nebo přinejmenším zůstane stejné, i pokud se zavedou levnější verze EV.

Takže výrobci elektromotorů mohou na každém prodaném vozidle ve srovnání se svými protějšky na fosilní paliva realizovat větší zisk.

Ze všech těchto důvodů je zřejmé, že výrobci elektrických vozidel budou mít žně. Možná to je důvodem, proč se skupina VW, GM a další se připojují k Tesle v prosazování elektrické dopravní revoluce.

Skutečnost, že vozidlo je elektrické, znamená, že může stát přibližně o 70 000 až 150 000 korun více než jeho protějšek se spalovacím motorem. To znamená, že výrobce elektrických aut má oproti ostatním hráčům na trhu větší marži z jednoho vyrobeného vozu a také vyšší zisk. A v průběhu času, jelikož se snižují související náklady na výrobu elektromobilů, se toto větší potenciální ziskové rozpětí bude i nadále zvyšovat nebo přinejmenším zůstane stejné, i pokud se zavedou levnější verze EV.

Takže výrobci elektromotorů mohou na každém prodaném vozidle ve srovnání se svými protějšky na fosilní paliva realizovat větší zisk.

Ze všech těchto důvodů je zřejmé, že výrobci elektrických vozidel budou mít žně. Možná to je důvodem, proč se skupina VW, GM a další se připojují k Tesle v prosazování elektrické dopravní revoluce.

Diskuze Vstoupit do diskuze
112 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články