Machýrek v zeleném Mercedesu za 6 milionů Kč opět vyfocen. Znovu ukázal arogantní parkování na vepře, znáte ho?

Tohle je známá firma! Arogantního řidiče, který záměrně parkuje jako hulvát, sleduje už celá Praha.

i Zdroj fotografie: Se souhlasem Petra H.
                   

Parkování ve velkých městech, jak už bylo mnohokrát zmíněno, není jednoduché. Zejména řidiči velkých SUV mají díky rozměrům svých vozů potíže. Pokud jde o malá a kompaktní auta typu Twinga, Smartu a podobně, je pro motoristy situace snadnější. Nikdo však majitele obrovských aut nenutí k tomu, aby do městských centre, se svými kolosy jezdili. Některá auta vhodná pro jízdu na závodním okruhu a na silnici je to spíše utrpení.

Velké auta obvykle velkého hulváta značí? Dá se to tak říct

Stejný analogie platí pro velká SUV a offroady. Ty patří mimo město, zejména do terénu. Módní vlna, díky který takovými auty jezdí lidé i ve městech, jako ospravedlnění pro arogantní, popřípadě přestupkové chování není. Před časem jsme informovali o tom, jak řidič velkého offroadu značky Mercedes hulvátsky parkoval na pražské Budějovické ulici. Mercedes-Benz G500 4×4² doslova a do písmene zaparkoval tam, kde chtěl. Bez ohledu na to, že postavil auto jednou stranou na trávník. A druhou nechal v silnici, mimo parkoviště.

Zelená je tráva, na ní parkuje vepř: Hlavně že má Mercedes G63 4×4² za 6 milionů Kč. Jaký je váš názor na tuto fotku?

Člověk by si mohl myslet, že šlo o ojedinělý případ, ukazuje se však, že tomu tak není. Následně po vydání článku nám 13.6.2023 poslal čtenář Petr H. email, ve kterém reagoval na řidiče zeleného Mercedesu. S tím, že pro něj auto není neznámé, naopak že jen vídá, povětšinou vždy při arogantním parkování. Čtenář Petr H. si po přečtení článku vzpomněl, že několikrát tento vůz viděl, jelikož je to vůz nejspíše někoho z jeho sousedství a z toho třikrát ho viděl parkovat na chodníku. Nebo také na trávě, a to na různých částech Prahy.

iZdroj fotografie: Se souhlasem Petra H.

Pan Petr se také zamýšlel nad tím, že kdyby výtečník parkoval takto jen v těch třech případech, nebylo by to tak hrozné. Jenže realita parkování mistra volantu v zeleném autě bude asi mnohem smutnější. „Hned jak jsem viděl první fotku,“ vzpomíná pan Petr H, „tak i bez porovnání registrační značky s mojí fotkou mi bylo jasné, že se jedná o stejného mistra řidiče, kterého jsem v naší oblasti párkrát viděl.“Pravděpodobnost narazit na více těchto aut ve stejné barvě není vysoká. Nicméně je jisté, že jde o jedno a to samé auto. Zda jde o jednoho a toho samého řidiče s jistotou tvrdit nelze.

Nesnadné parkování? Proč jezdit s velkým autem do města!

Ovšem i pokud by se jednalo o více lidí za volantem, potvrdí to tak jako tak syndrom arogance při řízení tohoto auta. „A také jsem ho zrovna zastihl při podobně arogantním parkování,“ pokračuje čtenář, „protože kolik takových tanků a navíc v této barvě asi tak jezdí po Praze, že?“ Pro připomenutí, jedná se o automobil, který stál jako nový asi 6 milionů Kč. Pod kapotou má dvakrát přeplňovaný benzínový osmiválec. Značnou světlou výšku, výtečné jízdní schopnosti v terénu. Smyslem auta bylo stát se alternativou pro zájemce, kteří si nestihli koupit drsný terénní Mercedes G v limitované edici s šesti koly. O městském zaměření nepadlo ani slovo.

iZdroj fotografie: Se souhlasem Petra H.

„Řidič to má totálně na háku, protože, kdyby tohle dělal např. s šedou Oktávkou, kterých jezdí v Praze 50 tisíc, ale dělat to s tímhle monstrem, který každej z lidí, kdo ho zná, hned pozná, znamená, že rád ukazuje, jakej je mistr světa, na kterýho nikdo nemá.“V závěru svého emailu se pan Petr pozastavuje nad tím, že na internetu nekoluje více záběrů tohoto arogantního řidiče. „Divím se, že jsem ho ještě neviděl v nějakém videu na YT, jak je agresivní na ostatní v provozu. Fotky, které jsem pořídil já, redakci také posílám.“

Co si o řidiči zeleného auta myslíte?

Diskuze Vstoupit do diskuze
105 lidí právě čte
Autor článku

Ondřej Komárek

Polovinu svého života strávil ve Velké Británii, kde psal 12 let pro přední automobilová média jako Autocar, Carwow a TopGear. Nyní přináší svůj jedinečný pohled do AutoŽivě. Aktivně se účastní amatérských závodů a předtím, než se stal novinářem, pracoval na vývoji závodních motorů.

Zobrazit další články