Proč nejsou levné zimní pneumatiky o nic horší než prémiové

Reklamy nám stále vtloukají do hlavy, že máme pořizovat pokud možno co nejdražší zimní pneumatiky. Pouze takové totiž zaručují úplnou bezpečnost na zimních  silnicích. Ve skutečnosti existuje mnoho příležitostí, jak ušetřit peníze,  a přitom neriskovat vlastní život a zdraví. Chcete vědět, proč některé levnější zimní pneumatiky nejsou horší než drahé produkty prémiových značek?

Samozřejmě je důležité zmínit, že není řeč o nákupu nejlevnějších pneumatik na trhu. Takový experiment s vlastní bezpečností nechme kaskadérům a sebevrahům. Budeme mluvit o chytrých úsporách. V tomto případě je vhodné věnovat pozornost pneumatikám středního cenového segmentu, které jsou v modelové řadě každého výrobce. Řekněme, že Bridgestone vyrábí levné pneumatiky pod značkou Firestone, Nokian má Nordman a Continental má značku Gislaved.

Zdroj fotografie: PxHere.com

Toto je první plus levných pneumatik. Vyrábí se na stejném zařízení a ve stejných továrnách jako prémiové. To znamená, že úroveň kvality a výstupní kontrola je poměrně vysoká. Navíc tyto levné pneumatiky mají také prodlouženou záruku. To vám umožní bezplatně opravit nebo vyměnit pneumatiku, pokud náhle objevíte vyboulení na běhounu nebo poškození v bočnici. Koneckonců, pokud se to stane s novou „gumou“, ve většině případů se jedná o závadu z výroby, které se nelze zcela vyhnout. A přesně kvůli tomu existuje záruka.

Zdroj fotografie: PxHere.com

Připomeňme také skutečnost, že výrobci přinášejí své prémiové pneumatiky do levnějšího segmentu poté, co představí něco nového.  Modely Nordman jsou to, co byla v minulých sezónách Hakkapeliitta, která se před několika lety umístila na prvních místech v testech většiny evropských automobilových médií. Gislaved mimochodem kdysi bojoval s Hakkapelitou o prvenství a v některých ohledech ji dokonce porazil.

Výrobci nebudou odepisovat technologie před dvěma nebo třemi lety, takže je hřích, abyste  toho jako kupující nevyužili. Pamatujme také, že pracovníci v oblasti výroby pneumatik mohou při výrobě pneumatik měnit složení gumárenské směsi. Většinou se to děje tak,, že přidají komponenty, které zvýší počet kilometrů, které pneumatiky vydrží. Kvůli tomu bude pneumatika sice tvrdší, ale vydrží déle. To je další plus budgetových produktů.

i

Reklamy nám stále vtloukají do hlavy, že máme pořizovat pokud možno co nejdražší zimní pneumatiky. Pouze takové totiž zaručují úplnou bezpečnost na zimních  silnicích. Ve skutečnosti existuje mnoho příležitostí, jak ušetřit peníze,  a přitom neriskovat vlastní život a zdraví. Chcete vědět, proč některé levnější zimní pneumatiky nejsou horší než drahé produkty prémiových značek?

Samozřejmě je důležité zmínit, že není řeč o nákupu nejlevnějších pneumatik na trhu. Takový experiment s vlastní bezpečností nechme kaskadérům a sebevrahům. Budeme mluvit o chytrých úsporách. V tomto případě je vhodné věnovat pozornost pneumatikám středního cenového segmentu, které jsou v modelové řadě každého výrobce. Řekněme, že Bridgestone vyrábí levné pneumatiky pod značkou Firestone, Nokian má Nordman a Continental má značku Gislaved.

Zdroj fotografie: PxHere.com

Toto je první plus levných pneumatik. Vyrábí se na stejném zařízení a ve stejných továrnách jako prémiové. To znamená, že úroveň kvality a výstupní kontrola je poměrně vysoká. Navíc tyto levné pneumatiky mají také prodlouženou záruku. To vám umožní bezplatně opravit nebo vyměnit pneumatiku, pokud náhle objevíte vyboulení na běhounu nebo poškození v bočnici. Koneckonců, pokud se to stane s novou „gumou“, ve většině případů se jedná o závadu z výroby, které se nelze zcela vyhnout. A přesně kvůli tomu existuje záruka.

Zdroj fotografie: PxHere.com

Připomeňme také skutečnost, že výrobci přinášejí své prémiové pneumatiky do levnějšího segmentu poté, co představí něco nového.  Modely Nordman jsou to, co byla v minulých sezónách Hakkapeliitta, která se před několika lety umístila na prvních místech v testech většiny evropských automobilových médií. Gislaved mimochodem kdysi bojoval s Hakkapelitou o prvenství a v některých ohledech ji dokonce porazil.

Výrobci nebudou odepisovat technologie před dvěma nebo třemi lety, takže je hřích, abyste  toho jako kupující nevyužili. Pamatujme také, že pracovníci v oblasti výroby pneumatik mohou při výrobě pneumatik měnit složení gumárenské směsi. Většinou se to děje tak,, že přidají komponenty, které zvýší počet kilometrů, které pneumatiky vydrží. Kvůli tomu bude pneumatika sice tvrdší, ale vydrží déle. To je další plus budgetových produktů.

Zdroj fotografie: PxHere.com

Tvrdší „guma“ samozřejmě na ledě brzdí o něco hůře než měkká. Ale vyloženě holý led na silnici bývá málokdy.. To znamená, že řidič může vždy jet po okraji vozovky, kde je pokrytá sněhem. Pneumatiky přilnou ke sněhu a umožní vám bezpečně se pohybovat po kluzkých oblastech.

Zdroj fotografie: PxHere.com

Tvrdší „guma“ samozřejmě na ledě brzdí o něco hůře než měkká. Ale vyloženě holý led na silnici bývá málokdy.. To znamená, že řidič může vždy jet po okraji vozovky, kde je pokrytá sněhem. Pneumatiky přilnou ke sněhu a umožní vám bezpečně se pohybovat po kluzkých oblastech.

96 lidí právě čte
Zobrazit další články
Co si myslíte o článku?
4/5 (80%) 322 hlasů
Nahlásit chybu