Repasovaná řízení skladem. Jak to funguje?

                   

Vybíráte sportovní pružiny a nebo nová alu kola a v tom zjistíte, že je pod vozidlem olej z rozbitého řízení. Všechna radost je pryč, protože porucha na řízení je velmi nemilá věc, která znamená být týden až dva bez vozidla. Repase řízení je činnost, která zabere zhruba 7 dní. K termínu zhotové repase je nutné připočítat dobu doručení, montáž a demontáž. Většina lidí je na vozidle pracovně nebo rodinně závislá, takže preferují rychlé provedení repase řízení. Rozhodli jsme se vyjít zákazníkům vstříc a založit sklad repasovaných řízení. Skladová repasovaná řízení můžeme okamžitě odesílat a nebo montovat.

Jsou skladová řízení skutečně kvalitní?

Jednoduše.. Veškeré repase provádíme stejně a to s důrazem na maximální kvalitu tak, abychom mohli nabízet záruku až na 4 roky. Díky našemu přístupu jsme si jisti, že všechna skladová řízení mají stejnou kvalitu provedení. Na sklad repasujeme pouze originální řízení.

Jak to celé probíhá?

Vykupujeme nefunkční řízení. Tato řízení repasujeme a ukládáme do našeho skladu. Postupem oprav garantujeme zákazníkům jistotu řízení nejvyšší kvality. Řízení, které je skladem dokážeme odeslat již v den objednávky. Dodání řízení tak zkrátíme na minimální dobu. V kombinaci s naším autoservisem vyřešíme vadu řízení během jednoho pracovního dne.

Jako jediní v ČR dokážeme vyřešit vadu řízení během jednoho dne v rámci pobočky Autoservis Děčín.

Jaké řízení držíme skladem?

Na trhu existuje tisíce typů řízení. Není technicky možné všechny typy řízení držet skladem. Rozhodli jsme se, že budeme držet pouze ty nejčastější modely jako jsou:

  • Fabia I / Polo / Ibiza – KOYO i TRW,
  • Octavia I / Golf 4 / Audi A3 / Leon ,
  • Octavia II / Golf V OEM 1K1 909 144L ,
  • VW T5 ,
  • Peugeot 106 / Citroen Saxo ,
  • VW Sharan / Seat Alhambra / Ford Galaxy ,
  • BMW E60,
  • A další.

Vypsané modely řízení držíme skladem v dostatečném množství. Máme skladem i jiná řízení, ale nepodařilo se nám sestavit takový počet, abychom mohli garantovat 

Diskuze Vstoupit do diskuze
121 lidí právě čte
Autor článku

Michal Šimunek

Zobrazit další články