Automobilové reklamy mají za cíl vzbudit pozornost a mají za cíl nalákat případné zájemce ke koupi vozu. Takových reklam jste jistě viděli mnoho a jistě nám dáte za pravdu v tom, že některé jsou dobré, jiné jsou zajímavé, další jsou nudné, některé trapné a u jiných musíme říci, že jsou neuvěřitelně vtipné. A právě to se dá říci o této bolivijské, která má nalákat na koupi vozu Lada.

ZDROJ FOTOGRAFIE: iStock.com

Cesta dvou generací

Po krátké upoutávce na samotné auto přijde hlavní část reklamy. Ten důvod, proč se stala slavnou po celém světě. Jedná se o cestu dvou generací, syna s otcem. Mladší z mužů má právě nový vůz Lada, který je vybaven řadou prvků, které známe z jakéhokoliv moderního auta. Oproti tomu otec je takzvaná stará škola, zvyklý na vozy, ve kterých nic nebylo.

Má u sebe vše

Nastupující otec do vozu budí synovu pozornost. A teprve po usednutí to začne. Nejprve vějířem, aby na cestě nebylo horko. Potom kazeťákem, aby bylo co poslouchat. A pokračuje to také automapou, aby nedošlo k bloudění. Po každém nápadu svého otce syn ihned ukazuje, že nic z toho není potřeba. Že jeho Lada má klimatizaci, má infotainment s možností poslechu vlastní hudby, stejně jako nechybí ani GPS navigace.




Otec ale pokračuje dále. Vyndává si také polštářek, aby byla zajištěna pohodlná cesta. I zde syn odpovídá, že ani toto nebude díky konstrukci vozu potřeba. A tak oba vyrážejí vstříc jejich dobrodružství. Tady ona vtipná část reklamy končí, jelikož následují dnes už klasické líbivé záběry auta, v zajímavém terénu.

Co na reklamu říkáte vy, také si myslíte, že pokud by podobných vtipných spotů bylo více, některá auta by se prodávala o poznání lépe? Dost možná ano, jelikož koho zaujme nudná, nic neříkající reklama, kterých už viděl desítky. Když je naopak vtipná a zajímavá, zapamatuje si ji každý. A dostane se ke každému.