Ve stodole byl odhalen automobilový poklad. Video odhaluje extrémně drahé unikáty

Venkovské stodoly obvykle ukrývají jen staré krámy, palivové dřevo, maximálně rozbitou ledničku. Velmi výjimečně pod střechou zemědělské budovy čeká na nálezce něco cenného.

i Zdroj fotografie: S vědomím LostAdventure
                   

Ta pravděpodobnost je velmi malá. A když, tak i kdybyste narazili na venkově ve stodole na nějaké klenoty, v našem případě automobilové, ještě to neznamená, že z toho něco budete mít. Jako nadšenci z kanálu Lost Adventures, kteří objevili na padesát skvostů automobilové techniky. Plná stodola aut, některé velmi cenné, s hodnotou v mnoha milionech korun.

Porsche působí ve společnosti nemístně a levně

Většina z nalezených automobilů pochází z poválečné éry britského automobilového průmyslu. Jak také jinak, ona tajuplná stodola se nachází na britském venkově. A některé z nálezů jsou dost drahé.  Nejstarším vozem ve sbírce je luxusní Bentley Mark IV z roku 1946. Stojí v přepočtu asi 14 milionů korun. Sportovní Aston Martin Lagonda a Jaguar XK140 také nepatří mezi ty levné, jejich hodnota se pohybuje v řádech milionů. 

Kromě toho je ve stodole a okolí vidět klasický Jaguar Mk1, Sunbeam Talbot 90, Daimler Conquest a Triumph Vitesse. A to ve více než jednom exempláři. Pozornost si zaslouží roadstery MG A a MG B.  Porsche 924 zaujme také, ale v dané společnosti vypadá spíše jako chudý příbuzný. Majitel sbírky je neznámý, není jasné jak kolekce vznikla, a co s ní bude. Je zřejmé, že se o auta nikdo dlouho nestaral, jsou ukrytá pod silnou vrstvou prachu, některá už podléhají korozi.

Zdroj: LostAdventures

Diskuze Vstoupit do diskuze
140 lidí právě čte
Autor článku

Filip Rakovan

Dráhu motoristického žurnalisty zahájil v době tištěných médiích v časopise Speed a prošel velkou řadou renomovaných tuzemských časopisů, například Carauto, český TopGear. Následně zakotvil v online světě a pozvedl na špičkovou úroveň ve své době prestižní magazín Autoweb. Řídil snad vše, co má čtyři kola, od litrového hatchbacku po F1. Pořádá kurzy pro řidiče a amatérské závody, vyjadřuje se k problematice v televizi. A hlavně dnes s radostí píše na AutoŽivě.

Zobrazit další články